單身即地獄3︳李官熙、曹旻志被IG洗版鬧爆渣男綠茶:放生崔惠善

電視

廣告

《單身即地獄》自第一季開播以來,一直以來收視高企,而當中的節目成員個個都爆紅。而家嚟到第三季,再次上咗Netflix第一位,今季除咗睇帥哥美女的顏值之外,仲因為改咗遊戲規則增加唔少新鮮感,再次引起網民熱討。嚟到最後尾聲,籃球選手李官熙一直對自己的感情動搖不定,曹旻志同李官熙相繼喊爆後,網民竟湧入各人IG鬧爆!
單身即地獄3
(圖片來源:《單身即地獄3》)
單身即地獄3 終於嚟到尾聲
終於嚟到尾聲(圖片來源:《單身即地獄3》)

李官熙被甩網民勁happy 湧入IG鬧爆

被台灣譽為「海王」籃球選手李官熙,「海王」意思係同時同多人曖昧的男生,即係「中央空調」或「渣男」有相同意思。李官熙因為一直喺《單身即地獄3》Flirt倒唔少女生,由崔惠善到尹廈情然後再到後期新加入的曹旻志,一直都猶豫不決。本來第8集似乎已「情定旻志」的時候,第9集又忘記唔到崔惠善。去到最後一集的預告中,崔惠善終於頂唔順叫李官熙揀曹旻志,因為唔想同自己想要咩都唔清楚的人行落去,之後李官熙竟然哭起來。大量網民睇完後,大讚「海王終被甩」,然後湧入了李官熙的IG鬧爆叫佢唔好揀崔惠善,因為覺得惠善值得更好,叫佢揀愛哭鬼旻志!「惠善值得更好的」「你跟愛哭鬼旻志在一起更適合」「兄弟,對惠善好一點吧,她值得比你更好,但她真的很喜歡你」「為什麼你這樣對待惠善,你愛她但你還是跟別人調情」「叔叔醒醒吧」

單身即地獄3 最後一集預告中惠善終於頂唔順飛起李官熙,叫佢揀曹旻志
最後一集預告中惠善終於頂唔順飛起李官熙,叫佢揀曹旻志(圖片來源:《單身即地獄3》)
單身即地獄3 最後一集預告,惠善表示因唔想同自己想要咩都唔清楚的人行落去
最後一集預告,惠善表示因唔想同自己想要咩都唔清楚的人行落去(圖片來源:《單身即地獄3》)
單身即地獄3 海王李官熙竟然喊爆
海王李官熙竟然喊爆(圖片來源:《單身即地獄3》)

旻志被叫綠茶女 網民:行為很廉價

而後來加入的曹旻志,第8集與李官熙天堂島happy完後,曹旻志似乎都好喜歡李官熙,但因為第9集比賽排名的關係而無得最後同李官熙再去天堂島,喺直升機上撩李官熙點知反被無視後唔理對象民奎及眾人竟哭起來,旻志呢個表現都令唔少觀眾反感,認為太荒謬,對民奎、惠善非常不尊重,仲上旻志IG大鬧,認為旻志造作又討厭「你不該這麼做,你不尊重惠善」「你真的想在全世界面前得分官熙嗎?女孩,你不僅缺乏自尊,而且完全不合適。」「天哪,你真是個絕望的女人。尋求男人的注意,試圖引誘他們。我覺得你的行為很廉價。」不過好多香港的網民就認為旻志呢個行為對女性觀眾唔受落,但男性卻非常受落!

單身即地獄3 李官熙同惠善最後一次去天堂島
李官熙同惠善最後一次去天堂島(圖片來源:《單身即地獄3》)
單身即地獄3 旻志喺直升機上撩李官熙點知反被無視
旻志喺直升機上撩李官熙點知反被無視(圖片來源:《單身即地獄3》)

一齊重溫呢一幕:

近日Netflix實行了什麼新政策?

首先,Netflix推出了新月費計劃,但卻引起了大眾網民的謾罵。之後,Netflix 再推出一項新的「個人帳户轉移」(Profile Transfer)功能,相信是為了打擊家庭共享帳號而舖路。

Netflix 有什麼劇集推薦?

我地為大家搜羅一系列Netflix劇集推薦,包括韓劇推薦netflix推薦等等。

圖片來源:《單身即地獄3》資料或影片來源: ig@netflixkr