全民造星5|參賽者出面反指導演爆料真確性低!網民:繼續護住王鋒啦

電視

廣告

《全民造星5》10強已經誕生,總決賽亦將於7月16日舉行。節目播出以來是非不斷,特別係參賽者王鋒。日前《全民造星5》導演曾偉樂終於千字文爆料,指控參賽者阿澤(鍾澤誠)不是,不過事後竟然有唔少參賽者出面質疑!
全民造星5 viutv 全民造星5 nathan 《全民造星5》10強參賽者昨日2日)出席拉票活動.
《全民造星5》10強已經誕生,總決賽亦將於7月16日舉行。(圖片來源:IG@viutv)
全民造星5 viutv 《全民造星5》導演曾偉樂日前就在社交平台寫千字文爆料,力數阿澤的不是。
《全民造星5》導演曾偉樂日前就在社交平台寫千字文爆料,力數阿澤的不是。(圖片來源:ViuTV截圖)

《全民造星5》︳導演指阿澤謊稱是主題樂園工程師

《全民造星5》導演日前在討論區寫下千字文爆料,再貼出多張對話截圖力數阿澤的不是,內容提到他謊稱是主題樂園工程師:「節目出街之後我哋收到樂園嘅通知,話阿澤唔係樂園所聘用嘅工程師要刪除該部分內容,喺我哋知道之前係無人提出畀我哋知佢係外判商嘅既員工。」

全民造星5 viutv 《全民造星5》導演千字文爆料,再貼出多張對話截圖力數阿澤的不是。
《全民造星5》導演千字文爆料,再貼出多張對話截圖力數阿澤的不是。(圖片來源:IG@chakcs_)
全民造星5 viutv 節目播出後,主題樂園聯絡ViuTV,指阿澤非獲聘員工,導演貼出節目組向阿澤前同事求證的對話圖,對方稱阿澤非正式工程師。
節目播出後,主題樂園聯絡ViuTV,指阿澤非獲聘員工,導演貼出節目組向阿澤前同事求證的對話圖,對方稱阿澤非正式工程師。(圖片來源:Facebook@Tsang Wai Lok)
全民造星5 viutv
(圖片來源:Facebook@Tsang Wai Lok)

《全民造星5》再指阿澤講Tsoul壞話兼周圍唱王鋒

之後還指阿澤在背後講Tsoul(田曜誠)壞話,兼周圍唱衰王鋒:「阿澤喺王鋒面前就有講有笑,但背後就周圍唱佢,跳舞界,參賽者,工作人員全部都聽佢唱衰過。」再質疑阿澤曾向公眾爆料:「喺Round 1期間曾經有試過節目變動而且根本唔關阿澤事,但佢竟然喺佢TG流出,而且仲認有幕後爆料畀佢。」最後仲提到阿澤協助Ash(盧信宥)表演一事:「題外話,有人話Ash 20強表演我哋刻意剪走阿澤,其實係佢好甩step,我哋仲特登剪走費事俾人黑心剪衰佢,另外佢有一下整到Ash個嘴,差啲影響佢下一句歌詞。」

全民造星5 viutv 60強小組表演由Tsoul擔任隊長,阿澤右二)原來認為他不適合,表示James和白水都同意自己。
60強小組表演由Tsoul擔任隊長,阿澤(右二)原來認為他不適合,表示James和白水都同意自己。(圖片來源:IG@luiondorfun)
全民造星5 viutv 阿澤與工作人員表示覺得Tsoul不適合做隊長,自己表現會較對方好。
阿澤與工作人員表示覺得Tsoul不適合做隊長,自己表現會較對方好。(圖片來源:Facebook@Tsang Wai Lok)
全民造星5 viutv
(圖片來源:Facebook@Tsang Wai Lok)
全民造星5 viutv
(圖片來源:Facebook@Tsang Wai Lok)

《全民造星5》︳導演大爆Kingston經常被恰

導演再大爆來自馬來西亞的參賽者Kingston(黃昱翰)經常被欺負,係片嘅素材入面都會見到成日有其他隊員有取笑佢口音,有次綵排Kingston無錢搭車返酒店,得Tsoul肯即時俾$500 Kingston搭的士。

全民造星5 viutv 再大爆來自馬來西亞的參賽者Kingston經常被欺凌。
再大爆來自馬來西亞的參賽者Kingston經常被欺凌。(圖片來源:IG@kingston_31419)

《全民造星5》︳Kingston否認被欺負

正當導演講到似層層之際,先後有參賽者出Po還擊他的言論。Kingston在IG貼出與紅組團體照否認被隊友欺負:「我真的很開心能來到《全民造星》,認識到那麼多又厲害又很照顧我的哥哥們。在這期問也都完全沒有被人欺負或霸凌,我的家人朋友還有戰羊們,可以完全放心,I LOVE U ALL」。

全民造星5 viutv
(圖片來源:IG@kingston_31419)
全民造星5 viutv 白水出Po答謝Kingston還大家清白。
白水出Po答謝Kingston還大家清白。(圖片來源:[email protected]

《全民造星5》︳白水大爆曾被導演言語欺負

被指有份不滿Tsoul做隊長的白水(梁偉泉)亦發文大爆曾被導演言語欺凌:「樂導演,有樣嘢我收埋咗喺心入面差唔多五個月,本身諗住息事寧人就算。但你講起欺凌一事,詢問完不同朋友嘅意見之後,我決定講出嚟畀大家知。記唔記得2月8號60 強Round2 比賽嘅自選項目綵排果日,你當住全部人面前用我個名嚟笑,幫我改名,叫我X水?嗰陣係記者會之前嘅一雨日,所有造星仔仔準備見人嘅日子。你哋好多人圍住喺一廠門口大電視位度傾fans club名,而我靜靜地企咗喺隔離聽。你哋講下講下,你突然見到我就講埋我一份,你當住大家面前用我個名嚟笑,話『我諗到啦,你就叫X水啦,咁啲fans一見到你就會對住你嗌X(Hi)水,係咪改得幾好啊X水?」

全民造星5 viutv 白水大爆曾被導演言語欺凌。
白水大爆曾被導演言語欺凌。(圖片來源:[email protected]

《全民造星5》︳白水感到被侮辱

白水續指當時全部人圍住自己笑,令他感到非常不舒服:「我有提出『我唔鐘意依個名,可唔可以唔好再講』,而你聽完都係繼續講,唔係淨係講一次,係不斷講。在場有幾多人聽到,你知我知。希望你可以諗清楚自己講緊啲咩,同時再諗下自己做過啲咩,『至於邊個欺凌,似乎呼之欲出』。

全民造星5 viutv 白水指當時全部人圍住自己笑,令他感到非常不舒服。
白水指當時全部人圍住自己笑,令他感到非常不舒服。(圖片來源:[email protected]

《全民造星5》︳阿澤開腔力撐王鋒

至於被導演狂數的阿澤,先轉發舊同事力撐自己的帖文寫上:「Miss our days in Disney(想念在迪士尼的日子)」。隨後分別轉發Kingston和白水的限時動態寫上:「將保留一切法律追究嘅權利」,更開腔力撐王鋒:「其實好多事情,唔講唔出聲,只係唔想事情發酵到一發不可收拾。呢件事,我希望可以盡快平息,希望大家集中返十強嘅表演,佢哋嘅付出,唔應該俾一人嘅言論而被抹殺。就鋒澤事件,不論大家點睇,王鋒都承受咗壓力,大家畀啲空間佢專心比賽,呢個係我小小嘅心願。我對一個人有咩觀感係我嘅事,但呢個人嘅努力,仍然值得被看見。」網民大讚他們夠團結,令觀眾認清事實!

全民造星5 viutv 阿澤轉發舊同事力撐自己的帖文。
阿澤轉發舊同事力撐自己的帖文。(圖片來源:IG@chakcs_)
全民造星5 viutv 隨後轉發Kingston的限時動態寫上:「將保留一切法律追究嘅權利」。
隨後轉發Kingston的限時動態寫上:「將保留一切法律追究嘅權利」。(圖片來源:IG@chakcs_)
全民造星5 viutv 轉發白水的限時動態時更開腔力撐王鋒。
轉發白水的限時動態時更開腔力撐王鋒。(圖片來源:IG@chakcs_)

《全民造星5》入圍名單是?

ViuTV選秀節目《全民造星5》早前舉行優先場,除了MIRROR成員Lokman和ERROR成員肥仔之外,一班導師包括馮允謙、陳蕾等人有份出席。今次94位參賽者在優先場中率先亮相,勁歌熱舞之餘更大唱新歌,ViuTV於社交平台亦公開94位參賽者的造型照以及個人資料社交平台等…詳情請看

《全民造星5》有參賽者疑被爆黑材料?

《全民造星5》名單一公開後,隨即即有參賽者黑材料被公開,一位busker Oliver Ma馬賦馳喺旺角Busking時被網民擺上討論區聲討,指佢霸人哋個位無禮貌…詳情請看;更有網民就翻出94強中造型最騎呢三人幫,該三位參賽者唔止造型夠曬娛樂性,連網民嘅Mean爆留言都令人笑爆嘴…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@viutv,ViuTV截圖,IG@chakcs_,Facebook@Tsang Wai Lok,IG@luiondorfun,IG@kingston_31419資料或影片來源:原文刊於東方新地