全民造星5|勇敢為自己爭取機會MC的結他手子博 撞樣Marco!

電視

廣告

ViuTV《全民造星V》昨晚(31日)最新一集其中一位參賽者72號的子博又係來頭不小!只有24歲的子博未出道已經為唔少歌手登台彈結他之外,仲喺節目中憑實力獲得藍燈,而且再次令導師Rosa感動落淚!
全民造星5 只有24歲的子博
只有24歲的子博(圖片來源:fb@viutv)

全民造星5|72號子博想企喺中間

72號子博未出道已經為唔少歌手彈結他伴奏,如林家謙、MC等,子博更喺MC busking時期已經有一齊表演。喺《全民造星V》面試時用音樂感動到導師Rosa,後來被問到點解想參加《全民造星V》時,子博就表示唔想再留喺舒適圈,因為有一次同MC表演時,完場發現掌聲同尖叫聲都係為咗MC而響起,突然有一種好「虛無」的感覺,覺得呢啲都唔屬於自己,想靠自己一個人的表演都可以獲得呢啲掌聲同歡呼聲。

全民造星5
(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 子博喺面試時已經用音樂感動到導師Rosa
子博喺面試時已經用音樂感動到導師Rosa(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5|表演0燈 勇敢為自己爭取機會

子博的自彈自唱表演未能獲得一盞藍燈,評判亦表示今次都睇得出佢唔係成日自彈自唱,認為佢應該增長自己擅長彈結他的部分,先唔會令自己咁吃虧。子博聽到之後非常勇敢,即刻表示想爭取多次彈結他的機會,結果真係成功爭取到一盞藍燈,仲令導師Rosa感動落淚。喺面試時Rosa已經俾子博搞到眼濕濕,今次真係整喊埋Rosa,Rosa表示都感受到子博內心的矛盾,明明好想企中間令人聽到佢的歌聲,但無奈評判都係要佢彈結他。

全民造星5 子博自彈自唱原創歌
子博自彈自唱原創歌(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 子博想爭取多次彈結他的機會,結果真係成功爭取到一盞藍燈
子博想爭取多次彈結他的機會,結果真係成功爭取到一盞藍燈(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 整喊Rosa,Rosa表示都感受到子博內心的矛盾
整喊Rosa,Rosa表示都感受到子博內心的矛盾(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5|網民:好似P1X3L的 Marco!

網民睇完都鼓勵子博「IU個結他手都出黎做歌手 有料係得」「彈得好好聽」「呢個至少都值一燈啦」而且估唔到子博除咗表演感動人之外,唔少網民仲指幾似P1X3L的 Marco!「係識彈結他嘅Marco」「真係好似marco」仲有網民笑指今集係咁提到MC,好似變咗「全民MC」「唔信抽籤,成集都講MC」「又mc,一集提咗幾多次mc」「mc今集出咗幾多次」「MC出場率高到」

全民造星5 大家覺得似P1X3L的 Marco嗎?
大家覺得似P1X3L的 Marco嗎?(圖片來源:ig@marc_ip)
全民造星5
(圖片來源:ig@marc_ip)

《全民造星5》入圍名單是?

ViuTV選秀節目《全民造星5》早前舉行優先場,除了MIRROR成員Lokman和ERROR成員肥仔之外,一班導師包括馮允謙、陳蕾等人有份出席。今次94位參賽者在優先場中率先亮相,勁歌熱舞之餘更大唱新歌,ViuTV於社交平台亦公開94位參賽者的造型照以及個人資料社交平台等…詳情請看

《全民造星5》有參賽者疑被爆黑材料?

《全民造星5》名單一公開後,隨即即有參賽者黑材料被公開,一位busker Oliver Ma馬賦馳喺旺角Busking時被網民擺上討論區聲討,指佢霸人哋個位無禮貌…詳情請看;更有網民就翻出94強中造型最騎呢三人幫,該三位參賽者唔止造型夠曬娛樂性,連網民嘅Mean爆留言都令人笑爆嘴…詳情請看

圖片來源:ig@marc_ip、《全民造星V》