全民造星5|67號勁爆參賽者寫歌唱衰陳蕾同寶姐:ViuTV老闆可唔可以炒咗佢

電視

廣告

ViuTV《全民造星V》已播出一星期,昨日(22日)最新一集,終於出現有勁爆參賽者,67號的楚政,事關佢面試時已經表面寸咀,得罪編審寶姐同埋陳蕾,嚟到真正表演時,佢仲夠膽寫咗首歌唱衰寶姐同埋陳蕾,認真大膽!

##embed-label-0##

全民造星5|67號楚政面試搲水吹 寸咀得罪編審同陳蕾

《全民造星V》當每位參賽者表演前,都會播放返佢哋嚟面試的情景,呢位67號參賽者楚政嚟面試時除咗一面自信之外, 一開始面試就寸親編審寶姐。當時被問到楚政係咪緊張時,佢就話自己未試過面對一大班人望住佢表演,寶姐就問「駛唔駛我哋行開一陣?」楚政就以半開玩笑的態度話「唔好啦,你唔係諗住走呀嘛」跟住仲不斷「搲水吹」遲遲唔表演,引起編審寶姐不滿,去到要吹佢。除咗寶姐之外,佢同導師打招呼時,剩係唔同陳蕾打招呼,唔知係唔小心定點,最後仲反問陳蕾「你唔咁小氣呀?」去到跳舞表演時,楚政表示自己係「有限公司」就搵嚟幾隻公仔「郁郁吓」,唔知係有創意定係敷衍了事,寶姐都忍唔住問啲導師點解仲忍到,陳蕾就笑住指住門口「嗰邊直接出去呀」。

全民造星5 66號參賽者楚政嚟面試時除咗一面自信之外, 一開始面試就寸親編審寶姐
67號參賽者楚政嚟面試時除咗一面自信之外, 一開始面試就寸親編審寶姐(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 當時被問到楚政係咪緊張時,佢就話自己未試過面對一大班人望住佢表演,寶姐就問「駛唔駛我哋行開一陣?」楚政就以半開玩笑的態度話「唔好啦,你唔係諗住走呀嘛」
當時被問到楚政係咪緊張時,佢就話自己未試過面對一大班人望住佢表演,寶姐就問「駛唔駛我哋行開一陣?」楚政就以半開玩笑的態度話「唔好啦,你唔係諗住走呀嘛」(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 跟住楚政仲不斷「搲水吹」遲遲唔表演,引起編審寶姐不滿,去到要吹佢
跟住楚政仲不斷「搲水吹」遲遲唔表演,引起編審寶姐不滿,去到要吹佢(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 楚政同導師打招呼時,剩係唔同陳蕾打招呼,唔知係唔小心定點
楚政同導師打招呼時,剩係唔同陳蕾打招呼,唔知係唔小心定點(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5
(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 楚政最後仲反問陳蕾「你唔咁小氣呀?」
楚政最後仲反問陳蕾「你唔咁小氣呀?」(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5|表演寫歌唱衰人:想兜巴冚佢

去到真正表演時,67號參賽者楚政竟然真係寫咗首叫《Dear ViuTV》唱衰寶姐同埋陳蕾!一開始歌詞已勁爆「面試好玩,但有人好似好憎我」,跟住直接開名寶姐同埋陳蕾「陳蕾親佢跳舞想趁機趕我走,我都未跳完你就咁心急,難道我真係咁黑你憎?」「仲有寶姐傷透我的心,我講緊嘢佢喝停我,迫我快啲唱歌,我嗰刻真的很想,兜巴冚佢」「ViuTV老闆可唔可以炒咗佢」楚政歌詞令現場起哄。表演完後,評判問楚政係咪有嘢想呻訴,楚政表示又唔係,只係覺得寶姐同埋陳蕾好似有啲記仇搞到佢有啲壓力,所以咁樣寫咗出嚟。

全民造星5 66號參賽者楚政竟然真係寫咗首叫《Dear ViuTV》唱衰寶姐同埋陳蕾「我嗰刻真的很想,兜巴冚佢」陳蕾表示想冚邊個先
67號參賽者楚政竟然真係寫咗首叫《Dear ViuTV》唱衰寶姐同埋陳蕾「我嗰刻真的很想,兜巴冚佢」陳蕾表示想冚邊個先(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5
(圖片來源:《全民造星V》)
全民造星5 楚政歌詞令現場起哄
楚政歌詞令現場起哄(圖片來源:《全民造星V》)

全民造星5|網民:得罪寶姐都有得入圍

網民都睇到眼都突,認為《全民造星V》都算係咁,面試已經得罪晒編審同導師都照比佢入圍「莫名的自信」「得罪寶姐都有得入圍」「Viu最鐘意搶口嘅人」「好煩膠」「勁無禮貌」「佢真係覺得自己好幽默」「最憎呢啲r水吹嘅kam x」「白卡選手出現了」「咁都入到復活」「條友一定係以自己x到人地一棟都冇然後喺心入面自high」「佢係咪剪片剪到癲咗」「啲音亂x咁嚟」「麥兜啲歌咁」亦有網民讚佢幾有創意又夠大膽「起碼會令人記得佢」「想睇佢入」「呢個想佢留耐啲 應該會fun」。

《全民造星5》入圍名單是?

ViuTV選秀節目《全民造星5》早前舉行優先場,除了MIRROR成員Lokman和ERROR成員肥仔之外,一班導師包括馮允謙、陳蕾等人有份出席。今次94位參賽者在優先場中率先亮相,勁歌熱舞之餘更大唱新歌,ViuTV於社交平台亦公開94位參賽者的造型照以及個人資料社交平台等…詳情請看

《全民造星5》有參賽者疑被爆黑材料?

《全民造星5》名單一公開後,隨即即有參賽者黑材料被公開,一位busker Oliver Ma馬賦馳喺旺角Busking時被網民擺上討論區聲討,指佢霸人哋個位無禮貌…詳情請看;更有網民就翻出94強中造型最騎呢三人幫,該三位參賽者唔止造型夠曬娛樂性,連網民嘅Mean爆留言都令人笑爆嘴…詳情請看

圖片來源:《全民造星V》