一舞傾城|5大夜場術語全解析!「舞小姐」用兩大術語區分服務?

電視

廣告

《一舞傾城》雖然算係電視劇的大突破,但收視仍然係下跌,嚟到第二周《一舞傾城》只有19.1點(比上星期少三萬觀眾),比內地配音劇《川內相親》仲差,不過都有網民讚劇情真實而且仲學到唔少夜場術語!
一舞傾城 plt6 一舞傾城 趙碩之 趙碩之 其餘3位舞女嘅戲份真係多好多!
(圖片來源:《一舞傾城》)

一舞傾城︳「金魚」、「木魚」術語區分舞小姐

《一舞傾城》除咗一啲大尺度畫面同劇情之外,都有展現唔少80、90年代的夜場文化,同舞小姐生活等。每個職場文化唔多唔少都有啲術語,夜場更加唔例外,《一舞傾城》經常大講一啲夜場術語如「金魚」、「木魚」、「食糖水」、「豬」等。原來「金魚」、「木魚」係用嚟區分舞小姐,就如蔡潔飾演的角色就係「金魚」,「金魚」的意思係唔會提供性服務,只會陪吓客人把酒言歡,只可遠觀不可褻玩。相反「木魚」就係可以「帶出街」,隱喻可以「上」的意思。

一舞傾城 陳星妤 下星期關楚耀將會得手奪KK初夜,之後劇情發展會係點?
下星期關楚耀將會得手奪KK初夜,之後劇情發展會係點?(圖片來源:《一舞傾城》)

一舞傾城︳食糖水唔係真係「食糖水」

「豬」呢個術語就比較普遍,用嚟形象「處」。所以喺《一舞傾城》中,沙律媽就會叫仲係處的「木魚」kk「保住隻豬」。而「食糖水」的意思唔係真係食糖水,原來有「開房」的隱喻,因為「食糖水」諧音係「石塘咀」,舊時代石塘咀「塘西」係流鶯集中地,好多人去嗰度尋歡作樂,「食糖水」就係咁嚟!

一舞傾城
(圖片來源:《一舞傾城》)

一舞傾城︳黃霑大揭秘大講夜場文化

除此之外,TVB為咗宣傳《一舞傾城》就推返黃霑曾拍過的節目《TVB大寶藏》,講返上世紀八、九十年代香港夜場「真面目」。內容都有講到一啲夜場術語如「插飛」,意思就係以前啲小姐計鐘錢的方法,會喺一張紙仔寫上記號,而每插一張飛的時間大概係唱完一首歌的時間。

一齊睇片:

夜場術語「食糖水」意思是什麼?

食糖水」的意思唔係真係食糖水,原來有「開房」的隱喻,因為「食糖水」諧音係「石塘咀」,舊時代石塘咀「塘西」係流鶯集中地,好多人去嗰度尋歡作樂,「食糖水」就係咁嚟…詳情請看

圖片來源:youtube@TVB (official)、《一舞傾城》資料或影片來源:youtube@TVB (official)