【飛隼與寒冬戰士】Marvel新美國隊長登場!粉絲兩大原因大叫不滿、引發#NotMyCap

電視

廣告

Marvel 新劇《飛隼與寒冬戰士》內有新美國隊長登場,不過由於同上一手演員Chris Evans 嘅顏值相差甚遠,引起粉絲強烈不安,喺網絡到發起#Notmycap嘅抗議活動。等小編帶大家認識下呢位新美國隊長啦!

撰文:神仙b|圖片:GMA interview、《飛隼與寒冬戰士》、Wyatt Russell fans club 、Wyatt Russell Fan twitter 截圖|編輯:海月

Marvel新美國隊長登場

Marvel新一套嘅Disney+影集《飛隼與寒冬戰士》已經播出咗兩集,觀眾都期待住Falcon 飛隼接任美國隊長。不過劇中新嘅美國隊長居然係由新人John Walker(Wyatt Russell 飾)接任。

Marvel新美國隊長樣衰 引粉絲不滿 #Notmycap

粉絲不滿原因1:能力、心態弱爆

由於Wyatt仔嘅能力同上一代美國隊長Chris Evans有較大嘅差距,不但實力不足,而且作戰時更會說「我盡力了。」引起一大班fans不滿。於是fans們係網上就發起抗議活動#notmycap。

@twitter major BS
@twitter major BS

粉絲不滿原因2:不帥氣

《飛隼與寒冬戰士》由Sebastian Stan及Anthony Mackie主演,不過劇中新嘅美國隊長由Wyatt Russell擔任。不少fans不滿新任美隊樣衰加能力弱雞,紛紛在網上抗議「#Notmycap」。Fans們非常幽默,嘲笑佢嘅樣子似沖天救兵入面嘅老爺爺!

@twitter Jason
@twitter Jason

 

Wyatt Russell 幽默反擊 一齊來睇睇佢咩料

雖然遭到大批粉絲攻擊,不過Wyatt Russell本人幽默回應:「能讓觀眾投入情緒,這是我希望節目能做到的事。希望你們不要太過憎恨我,但在Marvel電影宇宙不受歡迎也是一種榮幸。」Wyatt Russell,其實是個星二代!他的父母兄姊也是有名的演員,來頭不小喔!不過最有趣的是,他10年前其實已經試鏡當《美國隊長》,現在當起了第二任新美國隊長,也算是圓夢!

@GMA interview
@GMA interview
@Wyatt Russell fans club
@Wyatt Russell fans club