5張教你砌大閘蟹的圖片 睇完一定想即時釣蝦拆蟹!

飲食

廣告

又到食大閘蟹季節,又不過,年年食,年年拆,年年膏,都有點悶!

釣蝦拆蟹,不是粗口,因為以前說過高手食大閘蟹,啜完膏,拆完肉,食完後可以用蟹蓋同腳砌回一隻蟹出來,這樣先叫食得招積!但今年識砌一定咁砌,係食完隻蟹後,用回個蓋呀腳呀砌人樣出來,相當生鬼,老少咸宜,又可以影相同facebook同ig瘋轉,創意無限touch。

老實說,砌下玩下笑下,打發下時間,變相食少幾隻蟹重健康啦,始於膽固醇有6、7呎咁高~~

text – singh photo – 網上圖片

唔砌生豬肉 要砌大閘蟹

沙華dee給~~不知怎解釋,小編一看到這照片就想起泰國人,重要係男人,因為下身尖係公,所以要說沙華dee給,女生先會這沙華dee卡~~

嗱嗱嗱,又是一公一乸啊~~左邊是乸,有胸部的,以兩粒黑堤砌成,影完相後吃,滋潤。

GD都被迷倒!4類大熱迷你紋身

我覺得這個可以跟小朋友一起造,當功課交也可以,廢物利用,老師一定讚!

過時過節一定收到很多祝福的訊息,附上這張照片,既有新意,又有創意,一定鍾意!