率先睇 真.醫神首次登陸迪士尼 近矩離同你Balalala!

飲食

廣告

老老豆豆,每一套迪士尼動畫小編都有睇,過年套《恐龍大時代》我係有感動到眼濕濕的,《玩轉腦朋友》勁鍾意阿愁!不過講到最最最鍾意的一套,我會選擇《大英雄聯盟》,我好冧醫神(Baymax),肥嘟嘟,白雪雪,腳短短,漏氣黐膠紙那一幕最搞笑,人人都想好像阿廣一樣,有個醫神陪住!

恨到了~~恨到了~~香港迪士尼為慶祝10週年及「迪士尼花蛋節」(不是做大戲的花旦,是復活蛋啊!),特別邀請了醫神到臨迪士尼樂園,同大家近距離接觸,大家除了可以摸下他,攬下他外,重可以跟他做個招牌「Balalala~」擊拳動作,嘩~~想起都興奮!小編今日同大家一樣未能去到樂園會一會醫神(只有2位爛玩女記者去了~~嗚~~),但她們都「做到嘢」拍了片給你們先睹為快,保證全港率先睇!

text – singh(ig:stanleyeahhh) photo – Mandyman、Hong Kong Disneyland

先睇醫神 又攬又玩又有得買

迪士尼將動畫藝術廊打造成電影中阿廣家的車房,醫神在這裡出現真的很親切啊!

醫神唱著:「我沒有7呎高~~但我會待你好~~」

我想要醫神水樽($78)啊!有沒有「幫買姐」呀?

難得有真.醫神駕臨,當然要新加大量他的產品,晶荷軒都推出醫神麵包,滿足各位fans。

內容延讀:

3月是NMD月!對對可威足整年的神鞋

生活小貼士!長尾夾9大用法

小公主蘇菲亞 你唔係唔識吓嘩?

除了醫神,還有一位重量級人物首次登陸廸士尼,她就是人見人愛,車見車載的卡通《Sofia The First》入面的主角小公主蘇菲亞。吓?你不認識她,好打有限了,我可以話你知,她最近走紅程動直迫《Frozen》2位主角,全港所有10歲以下的女生都她,如果你家有裝Disney Channel,她會24小時不停出現轟炸你,完!

 

為了隆重期事,小公主蘇菲亞都有出現台前,給大家驚喜,據現場女記者講,隔離班5-8歲小妹妹,見到她出場即變得瘋狂兼嗌至失聲,為免失控,已由家人抱走!

 

 

你睇2位妹妹勁冧,呢刻,她們應已忘記了老豆姓乜!

小公主蘇菲亞平時愛整下甜品,但都是雞手鴨腳多,這些食品應出自家裡大廚,你家公主見到肯定「相機食先」過你!「影啦嗲哋!望!」

內容延讀:

3月是NMD月!對對可威足整年的神鞋

生活小貼士!長尾夾9大用法

成班迪士尼人物變身做花蛋

由今日起至5月29日,香港迪士尼樂園為慶祝復活節,舉行一個名為「迪士尼花蛋展」,故名思義,成班迪士尼人物全部變身為復活蛋,沒有中國大戲表演(以為花旦XDD),只有圓碌碌造型,勁可愛。還有大量應節食物,酒店亦有推出期間限定「花蛋」主題房,總之,望見都開心死!

復活節入住花蛋主題房

復活節有幾天假期,一於尋可愛米奇蛋之餘,再入住香港迪士尼樂園酒店或迪士尼好萊塢酒店,額外加$600即可選擇入住「迪士尼花蛋節」主題房間,到處都是角色花蛋,很有氣氛。