紅A你實有用過 必睇最大型歷史展

飲食

廣告

50年代起,為香港人提供各式各樣日常膠品的紅A https://www.facebook.com/starreda.hk/首次自家主理的歷史展【香港人。撐起香港情】,由即日至4月5日期間舉行。展覽將分為兩部分,第1部分是4個與港人息息相關的區域:家庭、街市、制水及歷史牆,均會展出陪同着港人成長的產品及模擬場景,當中更不少得以主打年輕路線的Cre-A系列新品,值得去懷緬下。

text – Jer

制水用紅A 你試過未?

7、80年代時屋邨常會制水,家家戶戶都會拿著個紅A膠筒到樓下「阿公」水喉裝水。

展區展出當年家居擺設,右邊2張紅A凳仔小編細時經常坐的。

另一個常見紅A產品踪影的地方,一定係街市,那個紅色燈罩,照耀幾多雞pat pat啊!

展覽內還有很多當年的廣告單張,很珍貴呢!

主打年輕路線的Cre-A系列新品,愛vintage擺設的必買。

【香港人。撐起香港情】

日期:即日至4月5日
地址:元朗文化生活薈 元朗青山公路49-63號

電話:2567 0238

內容延讀:

震撼全球「撈迷」!2016全新ROLEX Daytona面世

邪花教主李佳芯 33歲好得喎!

本週iPhone免費app oneSafe幫你記低萬九幾個密碼

Supreme 16S/S 本週20件至尊推介

20週年 Winning Eleven你知的大事有幾多?