一蘭拉麵跌落神壇被指「狗也不吃」 港男遊日數5大伏位:似出前一丁

飲食

廣告

拉麵日本傳統美食,不少日本名店因大受港人歡迎而進駐香港,但要吃到最正宗的風味,有人會選擇到日本總店品嚐一下。最近,有港男到日本福岡旅遊時,特意到一蘭拉麵總店光顧,誰知最後卻忍不住發出中伏食後感,引來網民熱議。

港男遊日食一蘭拉麵大鬧質素差劣 數5大伏位斥「狗也不吃」

該名港男於LIHKG討論區中以「警世:一蘭拉麵真係狗也不X」為題,分享自己早前到日本福岡旅遊,凌晨時分因肚餓而四出找宵夜,因以往聽聞過不少人大讚一蘭拉麵高質,加上福岡有一蘭拉麵總店,於是抱著很大期望到店初嚐一下味道。

一蘭拉麵
(圖片來源:討論區截圖)

誰知結果令他大失所望,他指「個湯勁X一丁香味精,食完灌咗4杯水都沖唔走陣味」、「肉同麵都好普通」、「話要半生蛋又畀全熟我」、「同味千拉麵完全無分別」,認為與坊間評價有很大落差,不明白為何這麼多人刻意到場打卡,猶如告訴大家「我去咗食便便」。

一蘭拉麵
(圖片來源:討論區截圖)

網民唔撐:980円一碗仲想點?

「一蘭點會似一丁,都傻傻地」、「 980円一碗仲想點,食佢隻面順滑都已經好正,係喺香港$128加一當然先狗也不X」、「你個口係咪有問題,出前一丁個湯同一蘭個湯麵分唔到個味?」、「我自己覺得日本一蘭叫正正常常,唔叫超好食,但一定唔伏」。

一蘭拉麵
(圖片來源:日清官網)

網民力推2大拉麵店:去日本一定係食佢

另一邊廂,有不少網民認同一蘭拉麵的味道與「好食」扯不上關係,但依然會有大量日本人排隊,主要是因為日本人對拉麵的要求與遊客不同,加上「一蘭係出名在佢開得夠夜,甚至乎開24㗎咋喎,同香港食m記差唔多」。網民指既然去福岡,拉麵一定要吃「一雙」和「屋台」,這兩間店才是最強拉麵店。

圖片來源:討論區截圖、日清官網資料或影片來源:原文刊於Gotrip