【Dining娜】辣妹的浪漫 x 進擊的辛蟹

飲食

廣告

同朋友出街食飯食得多,有時放工都想hea喺屋企煲劇攤抖下。咁啱嗰日行過超級市場見到合味道出咗2隻新口味:辣椒蟹味同黑胡椒蟹味,可能我鬼妹仔性格啦,立即就邀請呢2個來自新加坡嘅「朋友」返屋企,陪我一齊煲進擊的巨人,跟番上潮流嘅尖端。

text & photo – Dining娜

講起合味道其實都幾霸氣,世界上第1款杯麵,年紀仲大過我呀爺。一直都鍾情於合味道海鮮系列,佢哋陪我度過無數考試、打風、通頂煲劇與寂寞嘅日子。所以點都要試下新出嘅辣椒蟹味同黑胡椒蟹味,再同大家開心些牙啦!

辣椒蟹味望落就多蔥、栗米、蟹柳同埋聞落有少少酸酸地嘅味,應該都幾開胃。而黑胡椒蟹味一開就已經聞到一陣刺激嘅胡椒味,配料有蛋、蟹柳,仲有眼望都見到好多黑胡椒。

唔知大家點樣煮杯麵,我分享一個完美杯麵煮法,加熱水去到水線位,搣走成個杯麵蓋,擺入微波爐加熱1分鐘45秒。登登登凳… …完美嘅杯麵就此誕生。

終於有得食,黑胡椒蟹味我只可以話個湯底認真好黑胡椒,一叮完成個廚房都係黑椒味。可能係蟹味杯麵,辣得嚟一啲都唔嗆喉,好鬼惹味。配料方面有蟹柳就唔使講啦,最驚喜係有洋蔥,有時辣辣下,有啲洋蔥嘅甜味緩衝下真係好加分。

至於辣椒蟹味,聞落陣味有少少似香辣海鮮味,但食落就知根本完全唔同,湯底都幾辣,有好濃郁嘅番茄味,愈食愈想食。配料方面,特別多蔥、芫茜同粟米,完全好似喺星洲歎緊個辣椒蟹麵咁。