【Jetso文】男人的浪漫 食包送星戰背包

Blogger

廣告

星球大戰陪伴無數小男孩變成麻甩佬。之前睇咗新一集《星球大戰:原力覺醒》嘅trailer,單係聽到音樂,未見到畫面就感動到想喊!男人嘅浪漫,你班女人又明幾多呀!而更浪漫嘅事,竟然係我同老死阿強去Subway食嘢嘅時候發生……

text – Jetso文

Subway趁住《STAR WARS: THE FORCE AWAKENS》就快上畫,推出同星戰有關嘅「原力套餐」,淨係個名都夠霸氣!更厲害嘅係買兩個套餐,即送「星球大戰別注背包」!仲有6個款,拎住紅色十字Lightsaber嘅Kylo Ren有,男人最愛嘅千歲鷹又有,真係靚到嘩嘩聲!

個袋夠曬型,孭佢去做運動、落信和買玩具都好實用!好衰唔衰,阿強同我都咁鍾意STAR WARS,搞到我哋每人要食兩個「原力套餐」,先換到個別注背包。好在餐入面個6吋燒牛肉潛艇堡夠香口,燒牛肉配上新鮮蔬菜唔油膩,裡面仲有大大塊的蕃茄、洋蔥,對於我呢啲平時好少食菜嘅麻甩佬嚟講,真係好吸引!加埋枝跟餐嘅「淳。茶舍」無糖烏龍茶,一人KO兩個餐完全無問題!

身為一個星戰迷,即使再食多兩個包,頂一頂心口,我都在所不辭!別注背包數量有限,要換真係要趁早!