為指甲扮靚靚

Blogger

廣告

【Trend’s Like Wind by杜如風】很久很久沒有為指甲扮靚靚了,因為之前玩指甲玩得太盡,自覺10隻指甲都體無完膚,所以想抖一抖,也讓指甲抖抖氣,結果一抖,便已經1年光景了!這天上好友Elaine開辦的Enail,原本是為了drop down我買給她的禮物,怎料:「倫仔,我個客cancelled咗個appointment,不如我幫你整啦!」嘩!Elaine出品,必屬佳品!當然要試啦!

我在,《Instagram》找了一些samples,但都被Elaine否決了:「你啲指甲又圓又短,你個人又咁低能,等我搵啲啱你呢啲短指甲嘅pattern啦!」大師即係大師,她在電話內一碌,不出20秒,便找到令我興奮莫名的pattern:「呢個好吖!簡簡單單,又有啲嘢睇,I like!」結果全程由修甲到畫公仔到修腳甲,足足用了3小時!對我這個完全坐不定的人來說,算是1種挑戰!要靚嘛,不敢「亂郁」!

結果出來的成績:「嘩!夠classy,又夠型格!重要10隻手指甲都唔同髮型,抵我等足3粒鐘!」「冇介紹錯呢?」「我不嬲對你充滿信心啦!」

回到家裏,Elaine messaged我:「喂,你而家手指上多咗10個人,你可以同佢哋吹下水吖﹗」Elaine一向知我是「R」水吹一族,所以才會想起這個提議!「但我覺得應該幫佢哋改咗名先,以防搞亂吖嘛!金色頭髮嗰兩個:1個叫Kurt Cobain、1個叫Brad Pitt,黑色bob頭嗰個叫八両金,另1個梳側邊界的叫風間同學,其他未諗到!」「你都真係得架喇!」「嘩!以後多咗10個friends陪我寫稿喎!幾好吖!不過佢哋有時好嘈,又英又日又廣東話,搞到我啲靈感都走晒!」Elaine沒我好氣:「你食咗藥未呀?」

Enail:2147 0200

text-杜如風