【健吾】上房與上訪

Blogger

廣告

【熱吻背後by健吾】健身教練語錄:「喂,你上次講嗰個開房App真係幾得。」
我:「吓!我講㗎咩?」

健:「係呀,你喺呢個專欄講嘅。」 我:「冇呀,係我節目個製作助理教我而已。」
健:「哦?係呀?冇呀,呢排好呀,呢排自遊行冇晒喇,好多人去爆房,都唔貴呀。」
我:「你都重要爆房咩?你都咁大個人,都係時候搵個地方俾自己啦!」
健:「你都傻嘅,梗係爆房啦!被條女知你有兩層樓,你重有得剩嘅?玩女嘅嘢……」
我:「……」
*  *  *  *  *  *  *
甚麼時候你才會關心政治呢?
活得不好的時候。
故事是這樣的。兩年來,我一直在跟一些在佔領場上出現過的人聊天,觀察他們的生活形態轉變。做這件事,不是為了做大學的學術論文:我已知道論文是沒有人看的了。我只是想知道,在香港這個環境之中,經歷極大的創傷和制度暴力之後,人會變得怎麼樣。

有本來沒有參加佔領的人,因為在佔領場上,認識了加入政黨的「社運男朋友」,於是就忽然對政治很有興趣。
有天天在金鐘睡馬路的人,加入了金融集團,大概隔天跟你說做保險很有意義,可以幫到人,而且因為自己1個月可以賺到幾多錢,可以交到幾多家用為榮。

有人每年七一都會去遊行,覺得要走盡全程,要去維園數人頭,就等如告訴這個特區政府,他對政府的管治有意見。每次走到遊行的終點,看到有歌手唱歌,有人做主持,有大台,他就很安心,之後就可以回家吃飯、洗澡睡覺,第2天又可以乖乖地上班,期待社會會因為那些虛渺的人頭數字而變得更好。而這幾年七一,這位朋友都沒有參加了。因為他認識了新男朋友,他的男朋友是做旅行社的,總是有一些最後一秒鐘也沒有人要的「便宜房間」,於是現在他在七一起行的時間,都只和男朋友在翻雲覆雨。「講到底,都係唔好理咁多大事喇。搞嚟做咩吖?民主黨社民連咪一樣咁衰。」那朋友曾經在旺角、在金鐘、在銅鑼灣,睡過很多晚。他曾經相信過,如果有「真普選」,香港就會變得更好。他相信一國兩制,他相信中國真的會善待香港。

「有愛做,怎會記得政治。射精是真的,我要真普選?最後咪又係葉劉同梁振英爭,會有唔同咩?」
也對,有房開,七一算甚麼。

text-健吾

 

內容延讀:
【健吾】港女的賤
>>>LIKE我們fb<<<

www.facebook.com/newmonday.com.hk