李佳芯公開3招保養白滑肌膚大法 捱更抵夜都仍然可以keep住仙氣靚樣

護膚打扮

廣告

李佳芯 (Ali)自廣為人識後,一直都被網友稱為「360度零死角氧氣女神」,全因李佳芯無論是拍劇、出席活動,抑或是居家行山素顏look都一樣又白又滑,最近李佳芯就公開個人3招保養白滑肌膚大法,想好似李佳芯一樣擁有白滑肌膚,就要留意啦!

 

撰文、圖片:東方新地|編輯:HM(原文刊於:東方新地

第一招:啱至好用

Ali認為護膚品應該貴精不貴多,最緊要搵啱適合自己嘅產品。其實開劇休息不足,Ali都易出痘痘,呢個時候揀啱抗痘產品,同埋唔好偷懶,清潔保濕一定要做足。

第二招:一切從簡

所謂一切從簡,其實老生常談,都係由日常飲食入口做起,盡量清淡簡單,甜嘢少食少飲為妙。雖然Ali鍾意飲咖啡,不過佢會控制份量每日只係飲半杯,再飲大量清水中和番,同埋食多啲生果天然又有益,補充維他命。

第三招:薄透化妝

Ali話自己上鏡皮膚又透又薄,係因為偏好用又薄同透嘅化妝品,望落自然啲又平易近人啲。不過令到皮膚靚靚嘅原因,亦都取決於心態,最好唔好令自己太多負面諗法,要識得幫自己抒發壓抑情緒喎。

李佳芯21歲制服模特片曝光?

近日有網民喺YouTube頻道分享2003年Ali模特兒時的珍貴影片,當時嘅李佳芯仍是青春少艾只得21歲,照片中見到佢係有少少baby fat。可能當時佢仲細個,未識化妝…詳情請看

李佳芯飛甩初戀男友原因為何?

李佳芯即自爆20歲的初戀經歷最辛苦:「試過有次同佢出街,香港細容易同人擦肩而過,佢會鬧人『你做乜撞我?做乜掂我?』後來我先發覺佢有少少躁狂,我嗰時…詳情請看