體貼女友必讀 5個不可不知的睇波懶人包

護膚打扮

廣告

世界足球盛事已經去到分組賽最後一輪,呢段期間相信好多人為咗睇波都捱眼瞓,個個雄性動物嘅殘樣開始出晒嚟!雖然話好多女仔都係球迷,但仍然唔少女生對足球嘅認知近乎零!今次就同各位女朋友講下睇波懶人包,做體貼女朋友必知嘅5件大事,男友就錫晒你,保證完左賽事情侶親密度會不跌反升!

(Presented by Mentholatum )

第1件事:無日子觀念好正常

對男朋友來說,世界足球盛事舉行時,亦即係6月14日至7月15日期間,佢只會記得今晚同明晚賽事嘅時間同埋比賽隊伍,所以就算呢段時間係你地乜乜紀念日都唔使問,但阿媽生日記得要事先提醒佢!四年一次就放過佢啦!當然,完左後要佢一次過補番曬!

第2件事:男人睇波肉緊見怪不怪

當見到你男朋友睇波燥曬底,甚至爆粗口,就忍佢呢90分鐘啦!男人佢真係相信嗰句粗口可以鬧醒個球員㗎!如果覺得佢一舉一動真係太搞笑,不妨拎手機拍低佢嘅片,將來拎番出黎一齊自私睇,應該都幾sweet架!

第3件事:臨時演員出場

如果你男朋友好high咁同你講一大堆外國人名、戰術分析同專業術語,就算你黑人問號都唔使理唔使問,你只要聽完交一個:「你好勁呀!」嘅表情,咁就得。試諗下,其實平日男友同你講電話時,可能佢都係一頭霧水咁聽你講八掛是非,大家將就下就好喇!

第4件事:洗臉加保濕缺一不可

捱咗咁多日夜睇波,男友一定出油兼爆瘡,作為體貼嘅女朋友記得係球賽半場時幫另一半準備好有茶樹油成分的洗面乳,幫助平衡多餘油脂,護理暗瘡性肌膚;但淨係洗面並唔足夠,一定要洗臉加保濕雙管齊下,先可以真正控油。好多男人夏天都沒有搽保濕的習慣,因為怕潤膚乳太黏膩;所以記得幫佢準備埋極冰涼清爽的保濕凝露,迅速滲透肌膚,補濕和鎖緊水份。肌膚有充足水分,點捱夜睇波都唔會出油!半場有15分鐘,洗臉加保濕3分鐘就搞掂,照計冇理由唔用喇掛?

Step1: 曼秀雷敦草本控油潔面乳$76.4
含茶樹油潔淨配方,護理暗瘡皮膚,平衡多餘油脂,高效抗痘,擊退痘印。

 

Step2: 曼秀雷敦高保濕冰爽凝露$116.9
三重極地植物保濕精華,膚感極冰涼清爽,迅速補濕和鎖緊水份,適合夏天使用。

 

銷售點:萬寧、屈臣氏及各大零售商

第5件事:唔好扮無知,基本球例你要知!

講左咁耐,其實都係回歸基本功,惡補下足球知識先係皇道!因為扮無知已經冇新意,不妨自己上網做定research,事先google定熱門球星、國家隊實力、越位條例,甚至今屆新增設嘅VAR(視像裁判),咁當男朋友同朋友討論緊同足球相關嘅事,你就可以加入一齊傾,佢一定會比你impress到啦!