Rolex綠金迪傳聞2022年內可能停產 勞力士Daytona一個月價錢升幅超誇張

Article

廣告

Rolex Daytona絕對係品牌甚至整個錶界最人氣錶款之一,例如熊貓,屬於唔少錶友夢寐以求手錶。不過除咗熊貓之外,勞力士Daytona其中某幾款貴金屬款式近年炒價亦不斷屢創新高,例如連吳啓華亦極冧嘅黃金錶殼搭配綠色面盤Ref.116508,俗稱綠金迪,短短3年已可升幅一倍價錢,可謂認真誇張。而最近錶界更傳出綠金迪於2022年內可能停產,以Rolex往例,每當邊款手錶停產,嗰款手錶就一定有炒價,而今次Rolex綠金迪停產消息傳出後,立刻傳出超誇張價錢升幅,究竟係幾多呢?

Rolex綠金迪傳聞2022年內可能停產

Rolex綠金迪,機芯採用勞力士4130自動上鏈機械計時恒動機芯,而錶面則選用綠色,配上易讀Chromalight顯示,加長效藍色夜光物料,Rolex Daytona Ref.116508官方價為$286,000,當然大家唔會原價買得到啦。

rolex
(圖片來源:Rolex官方圖片)

基於Rolex Daytona Ref.116508問世也已經超過6年時間,於是最近網路界傳出Rolex綠金迪於2022年內可能停產後,單單比起2021年底至2022年2月1日,價錢已升幅20%以上,甚至喺歐洲曾經突破10萬歐元(約港幣$88.3萬),升幅絕對係史無前例。

rolex
(圖片來源:Rolex官方圖片)
rolex
(圖片來源:Rolex官方圖片)

將Rolex綠金迪作數據統計 ,錶款價值每年大概上升25.6。但係停產消息一傳出後,2022年剛剛過咗2個多月,但炒價就已經升咗大概24%。目前距離2022年W&W錶展大概2個月,相信呢段時間內Rolex綠金迪炒價會被推上去,依照目前走勢咁睇,隨時炒至過$100萬都唔出奇,錶友想入手嘅話,似乎愈嚟愈困難啦。

rolex
(圖片來源:抖音@吳啟華)
rolex
(圖片來源:微博 @ 梁競徽)

有香港買勞力士攻略嗎?

ROLEX既是身份的象徵同時亦能保值,若然是新手初哥,最好就在購買前必讀香港買勞力士攻略。心思思唔知買咩款好?立即參考Rolex Daytona五大最受歡迎款式/Rolex保值款。想隻Rolex保持得「靚靚仔仔」的話,即學8招勞力士保養方法

買二手勞力士有甚麼需要注意?

買二手錶最怕就是買列假貨,7大要點教你分辨真假Rolex。要買不一定要去二手錶店,以下3大世界二手錶網店推薦,都是信譽良好的二手名錶網站,讓你較低機會買到假錶外,還可知道市場價格、二手市況等!注意,勞力士推新制「二不策略」,規定經銷商(AD)不可以以超過該手錶的公價去售賣,因此若發現超出定價切勿購買!

圖片來源:微博 @ 梁競徽、Rolex官方圖片、抖音@吳啟華