逐流時代︳陳雅麗Allie Chan俾人派街招 怒轟小3:姣西一個!

Article

廣告

近日有網民於討論區出post,發現銅鑼灣成地街招,街招上的女主角係有份拍亞視的《逐流時代》的陳雅麗 Allie Chan以及一位中環出沒男士!街招上力數陳雅麗3大罪,大鬧佢係小3同姣婆?!

逐流時代 陳雅麗 網民發現成地街招
網民發現成地街招(圖片來源:LIHGK討論區截圖)

陳雅麗Allie被數臭3大罪:專做人小3

一直係內地發展,近年轉戰香港,曾被讚為嫩版劉嘉玲的陳雅麗Allie,被派成地街招,題標大大隻寫係「姣婆陳雅麗」,內容出晒樣同IG名,介紹陳雅麗係「TVB茄喱啡」,更力數佢3大罪,1指佢鍾意痴住啲有錢人、釣金龜,2係專門做人小3「拆散人家庭當飯食」,3係姣西一個。有網民睇完即上Allie ig 留言想Allie回應此事,不過暫時Allie就未有任何回應。亦有網民力撐陳雅麗,指只係看圖說故事,陳雅麗並唔係隸屬TVB,而且連個「尊」字都寫錯,可信性低「呢條女唔係大台架喎…..」「拍過電視就TVB」「其實寫條友係咪唔鍾意TVB」「任何人同事只要加上tvb就可以即發仇恨」。而男方就並唔係咩藝人KOL,未知2人是否有關係,只係狂數佢經常喺中環蘭桂坊出沒,自稱「蘭桂坊usb」,叫女士們小心,有網民亦爆料「的而且確成日係中環蒲,幾年前逢星期五六蒲,xx一定會見到佢,近排就轉左中環啲樓上bar」

逐流時代 陳雅麗 陳雅麗Allie被數臭3大罪
陳雅麗Allie被數臭3大罪(圖片來源:lihkg討論區截圖)
逐流時代 陳雅麗 男方就並唔係咩藝人KOL,未知2人是否有關係,只係狂數佢經常喺中環蘭桂坊出沒,自稱「蘭桂坊usb」
男方就並唔係咩藝人KOL,未知2人是否有關係,只係狂數佢經常喺中環蘭桂坊出沒,自稱「蘭桂坊usb」(圖片來源:lihkg討論區截圖)
逐流時代 陳雅麗 Allie 近照似乎相當富貴
Allie 近照似乎相當富貴(圖片來源:ig@alliechan_)
逐流時代 陳雅麗 Allie 近照似乎相當富貴
Allie 近照似乎相當富貴(圖片來源:ig@alliechan_)
逐流時代 陳雅麗 Allie 近照似乎相當富貴
Allie 近照似乎相當富貴(圖片來源:ig@alliechan_)

陳雅麗拍網劇《逐流時代》

現年34歲陳雅麗於網劇《逐流時代》飾演一名大律師,同黃又南首次合作,是一對鬥氣冤家,已經入行10年的陳雅麗,早前一直在內地發展,《逐流時代》是首度拍攝港劇。

逐流時代 陳雅麗 逐流時代 本身係香港人的陳雅麗,話可以畀香港觀眾睇到自己今次咁多元化嘅演繹,覺得好幸福。
入行十年陳雅麗,能讓香港觀眾睇到自己今次多元化嘅演繹,覺得好幸福。(圖片來源:IG@alliechan_)
逐流時代 陳雅麗跟黃又南首次合作,已火花十足。
陳雅麗跟黃又南首次合作,已火花十足。(圖片來源:IG@alliechan_)
逐流時代 陳雅麗投訴同黃又南拍咀戲時,被對方的鬍鬚拮親。
陳雅麗投訴同黃又南拍咀戲時,被對方的鬍鬚拮親。(圖片來源:《逐流時代》劇照)
逐流時代 陳雅麗指戚其義將一場浪漫咀戲變成了搞笑戲。
陳雅麗指戚其義將一場浪漫咀戲變成了搞笑戲。(圖片來源:《逐流時代》劇照)

香港大學畢業後到北京讀電影 為慳錢日使10蚊

陳雅麗香港樹仁大學畢業,讀書時已做模特兒,畢業後即簽約電影公司準備入行做演員,卻獲老闆提議去北京電影學院讀書,希望她能更融入當地文化,以便日後發展。為免將來後悔,她毅然選擇隻身到北京發展,第一年只能靠做模特兒時期的儲蓄過活,幾乎日日都要食杯麵,甚至逼住自己一日只可花10蚊。

逐流時代 陳雅麗身高有165cm,學生時期已開始做兼職模特兒。
陳雅麗身高有165cm,學生時期已開始做兼職模特兒。(圖片來源:IG@alliechan_)
逐流時代 陳雅麗 逐流時代 初畢業只得廿幾歲,陳雅麗便拖住兩個喼,隻身到北京讀電影。
在香港剛大學畢業的陳雅麗便拖住兩個喼,隻身到北京讀電影。(圖片來源:IG@alliechan_)

曾拍電影《西遊記》演大力妹

2012年,陳雅麗正式出道,演出首部電影《潘多拉的寶劍》,但最為觀眾熟悉的,是她在2018年電影《西遊記·女兒國》中的演出,她在片中飾演女兒國國王的手下「大力妹」,同郭富城、梁詠琪、苑瓊丹、羅子溢等合作,她直言最多謝苑瓊丹好照顧她這個後輩,除了教她演戲外,又和她分享自己的人生經歷。

逐流時代 陳雅麗 逐流時代 2018年電影《西遊記·女兒國》中的「大力妹」角色左),令陳雅麗開始為觀眾所認識。
2018年電影《西遊記·女兒國》中的「大力妹」角色(左),令陳雅麗開始為觀眾所認識。(圖片來源:IG@alliechan_)
逐流時代 陳雅麗話讓她再揀一次,未必會再敢一個人北上發展。
陳雅麗話讓她再一次選擇機會,未必敢一個人北上發展。(圖片來源:IG@alliechan_)
逐流時代 陳雅麗表示離港多年,最難受是要和父母分隔兩地生活。
陳雅麗表示離港多年,最難受是要和父母分隔兩地生活。(圖片來源:IG@alliechan_)
逐流時代 陳雅麗與梁詠琪同屬星皓影業旗下藝人,可說是梁詠琪師妹。
陳雅麗與梁詠琪同屬星皓影業旗下藝人,可說是梁詠琪師妹。(圖片來源:IG@alliechan_)

圖片來源:《逐流時代》劇照、IG@alliechan_、lihkg討論區截圖