港男大爆KOL難服侍過明星 𢯎完著數即刻神隱!?

Article

廣告

香港地,唔少人都希望成為KOL,而該職業亦成為了時下十分流行。不過有些KOL在走紅之後,就會變得目中無人,鏡頭前鏡頭後都不是一個子。近日就有港男大爆KOL難服侍,仲話佢哋會有不少罪行是外人睇唔出來。

港男大爆KOL難服侍過明星 𢯎完著數即刻神隱!?

近日有一名港男於Dcard上以「做marketing先發現有啲KOL真係好X大牌」為題,提及自己目前在一間化妝品品牌旗下擔任市場營銷,所以經常會與不同KOL合作,而其成本就視乎該名KOL的出名程度。不過事主指越接觸得多KOL,就會越不出名的KOL反而越大牌。

KOL
(圖片來源:YT@arhoTV)

傾好晒再No Show

事主之後就給出一個例子,他指已經與對方約定好要在指定時間出post,到前幾日提該名KOL,對方直接已讀不回。到第二日事主再提對方,仍是已讀不回,事主更問及是否要延後,對方同樣沒有反應。事主直言:「簽曬合約完全唔知點解可以no show」,仲話見到該名KOL在IG上仍有出post,但卻沒有任何回應。

KOL
(圖片來源:YT@arhoTV)

網民:That’s why 佢唔出名

該post之後都引起網民之間的熱議,有網民就直言「That’s why 佢唔出名」,有人回道可能是因為事主公司的薪酬較低又或是細公司,對方「唔怕得罪」所以先做出零回應的不禮貌行為。有人又認為這類不出名的網紅頂多叫「Influencer」,並不能叫做「KOL」。

KOL
(圖片來源:IG@iamsnowwhitewhite)

網民都有相同經歷!

亦有網民分享指自己做市場營銷時同樣遇過相同經歷,指有唔少KOL「𢯎完著數」就立即神隱或者是勁慢先交差,之後就無限拖稿。亦有網民指試過傾好晒,然後將Sample都客給對方,後來對方再三推卸,最後再玩神癮。

關鍵詞
KOL港女
圖片來源:YouTube截圖,IG@iamsnowwhitewhite