梁業、Jer、Jeremy 3子餐廳被爆拖數200萬 原來係遇人不淑?!

Article

廣告

人氣男團MIRROR成員Jer、Jeremy連同ERROR成員Fat Boy梁業合資高級日本料理餐廳「幻Maboroshi」喺早前突然結業,肥仔當時更公開大呻生意難做。近日突然有消息指3子的餐廳拖數200萬,受影響人士多達百人!
Jer
(圖片來源:fb@幻 Maboroshi Teppanyaki Sushi)

高級日式餐廳結業被爆拖數200萬

MIRROR成員Jer(柳應廷)、Jeremy(李駿傑)及ERROR成員肥仔(梁業)合資的高級日本料理餐廳「幻Maboroshi」在早前突然宣佈結業。近日就有報道指餐廳拖數超過280萬,包括210萬食材費用,以及70多萬的餐廳員工薪金和遣散費都未找數,導致有份投資經營餐廳的小股東公司倒閉欠債,仲畀財務公司追數。

Jer
(圖片來源:fb@幻 Maboroshi Teppanyaki Sushi)

只有肥仔勤力落鋪吸客

爆料人指三子為了提高餐廳的私隱度,所以選址於人流不多的將軍澳豪宅區。三子亦知道選址太偏僻,加上交通不便,所以早就提出三子輪流到餐廳坐鎮吸引客源。不過三子中就只有肥仔勤力落鋪,其餘兩位大股東Jer和Jeremy都甚少蒲頭,開業半年只到訪餐廳兩次。

Jer
(圖片來源:ig@fatboy.hkfc)

KOL落鋪宣傳被否決 3子落鋪宣傳收1萬

在開會討論宣傳策略時,曾經有人提出邀請KOL落鋪宣傳,但卻被Jer否卻。據知Jer認為三子人氣高企,自己生意就自己宣傳返。從流出的對話截圖中可見,肥仔曾講明三子每個月到餐廳食一次飯宣傳,不過3人每次落鋪都要收1萬元「宣傳費」,並且不會打開房門或者同客人一起食飯。

Jer
(圖片來源:ig@jeremylaous)

三子私下呻遇人不淑 曾追問餐廳資金流向

不過Jer、Jeremy同肥仔方面就爆出另一版本,指三子真金白銀投資過百萬,亦曾經追問餐廳的資金流向情況,不過就一直不獲回復。心灰意冷的三人大呻覺得遇人不淑,所以就決定執埋餐廳一了百了。

Jer
(圖片來源:ig@jeremy_0908)

肥仔就餐廳結業曾親作回應:生意難做呀

對於餐廳結業一事,肥仔於早前接受其他傳媒訪問時回應指「無乜嘢,師傅話我今年唔適合做餐廳,我咪唔做囉」,同時更指「生意難做呀」,不過就避免回答有關餐廳損失金額問題。至於拍檔Jer及Jermery對於餐廳結業,肥仔表示「佢哋都接受嘅」,同時宣布自己暫不會再做飲食生意,專注發展演藝事業。

Jer
(圖片來源:ig@fatboy.hkfc)

圖片來源:ig@jeremy_0908,ig@fatboy.hkfc、ig@jeremylaous、fb@幻 Maboroshi Teppanyaki Sushi