大陸女嚟港旅行住重慶大廈呻大伏 原來勁多人因3大原因中招!

Article

廣告

位於尖沙咀的《重慶大廈》喺香港一向出名最為「全球化」,皆因內裡聚集不同香港的少數族裔,例如東南亞人、尼泊爾人、巴基斯坦人、孟加拉人、中東人、尼日利亞人以及來自世界各地的遊客等,店鋪通常都係咖喱餐廳、旅店、紗麗服裝店同外匯兌換等。因為咁多同族裔的人聚集,《重慶大廈》喺香港都被港人封為較「複雜的大廈」。近日有內地網民就喺小紅書出警世文,指自己唔小心貪平住進《重慶大廈》!
大陸女 貪平 香港唔少電影都有嚟《重慶大廈》取景
香港唔少電影都有嚟《重慶大廈》取景(圖片來源:《手捲煙》截圖)

大陸女嚟香港玩貪平住重慶大廈呻中伏

近日有內地網民喺小紅書出警世文「來香港,女孩子們千萬不要住重慶大廈」,事主指自己因為貪平嚟香港旅遊住進《重慶大廈》,入到去之後覺得同平日的香港相差甚遠,而且大呻房間超細,叫大家如果預算同想體驗一下先好去,如果唔係特別係女仔千其唔好揀《重慶大廈》。

大陸女 貪平 內地網民喺小紅書出警世文「來香港,女孩子們千萬不要住重慶大廈」
內地網民喺小紅書出警世文「來香港,女孩子們千萬不要住重慶大廈」(圖片來源:小紅書@王臭門兒)
大陸女 貪平 全文
全文(圖片來源:小紅書@王臭門兒)

內地網民入住3大原因:「重慶」一字有親切感

貼文一出,即引起內地網民熱討,好多網民都係因平而入住《重慶大廈》,以為《重慶大廈》喺尖沙咀地段好,但原來喺香港係較「複雜的大廈」,並形容住《重慶大廈》係最驚恐的體驗。亦有網民因為「重慶」一字,覺得特別有親切感,覺得係好嘢就揀咗入住《重慶大廈》。最離奇的分享,係因為睇咗王家衛的《重慶森林》,好想體驗一吓,仲問會唔會有機會見到林青霞、梁朝偉、金城武等。

大陸女 貪平 即引起內地網民熱討,好多網民都係因平而入住《重慶大廈》
即引起內地網民熱討,好多網民都係因平而入住《重慶大廈》(圖片來源:小紅書@王臭門兒)
大陸女 貪平
(圖片來源:《手捲煙》截圖)
大陸女 貪平
(圖片來源:《重慶森林》)

關鍵詞
重慶大廈
圖片來源:《手捲煙》截圖、《重慶森林》、小紅書@王臭門兒