以神之名丨奥姆真理教仲癲過攝理教 嚴選後宮同鄭明析一樣大愛呢type!

Article

廣告

以神之名丨Netflix紀錄片《以神之名:信仰的背叛》近日在網上掀起一波熱議,當中最被網民討論的便是涉及了香港議題的攝理教(JMS),教主鄭明析被方力申女友葉萱(Maple)揭發詳對女信徒驚為天人的「事蹟」,詳細令人髮指。不過當以為已經好誇張時,其實其他國家的異端領袖仲有更誇張的事,例如日本奧姆真理教(現已改名為Aleph阿雷夫)前教主,一文睇吓呢位異端教主的事蹟!
以神之名 日本奧姆真理教現已改名為Aleph阿雷夫)前教主麻原彰晃,真名松本智津夫
日本奧姆真理教(現已改名為Aleph阿雷夫)前教主麻原彰晃,真名松本智津夫(圖片來源:youtube@乜乜棠水舖 The Stephen Au Show )

奧姆真理教︳前教主同鄭明析有得比 建立後宮團

日本奧姆真理教(現已改名為Aleph阿雷夫)前教主麻原彰晃,真名松本智津夫,佢天生兩眼基本上都接近失明,有一隻眼係有嚴重白內障,另一隻得大約一半的視力,據知因為佢天生呢個缺陷同埋遭遇令到佢有「反社會人格」。麻原彰晃將至少過百名女信徒變成為佢的情婦,每晚輪流服侍佢,簡直好似後宮咁。根據前教主麻原彰晃第四的女兒的松本聰香所著《我為何是麻原彰晃的女兒》一書中,紀錄呢班情婦組成名為「荼枳尼天」的後宮團,而前教主麻原彰晃的喜好都同鄭明析差唔多,都係鍾意頭髮、皮膚白皙的靚女,每個情婦麻原彰晃都會親自挑選,據知有成功脫教的情婦,後來成為咗有名的女優同模特兒。

以神之名 麻原彰晃天生兩眼基本上都接近失明,有一隻眼係有嚴重白內障,另一隻得大約一半的視力
麻原彰晃天生兩眼基本上都接近失明,有一隻眼係有嚴重白內障,另一隻得大約一半的視力(圖片來源:youtube@乜乜棠水舖 The Stephen Au Show )
以神之名 麻原彰晃話自己做瑜珈做到識飛
麻原彰晃話自己做瑜珈做到識飛(圖片來源:youtube@乜乜棠水舖 The Stephen Au Show )
以神之名 不少這一類影片都傳向鄭明析
鄭明析後宮(圖片來源:《以神之名:信仰的背叛》截圖)

奧姆真理教︳麻原彰晃3大奇怪癖好:口傳XX

除咗有後宮團之外,日本奧姆真理教前教主麻原彰晃當然無咁簡單。麻原彰晃的「儀式」都極為荒淫!麻原彰晃會以宗教儀式之名,要求同12歲到至20歲的年輕靚女發生關係,理由係幫佢哋提升警戒!除咗發生關係之外,仲要迫佢哋吞麻原彰晃的下體的液體,聲稱係「神血」,跟住仲要班少女互傳「神血」,指有助練功。麻原彰晃仲有奇怪癖好,就係鍾意收集女信徒的下體的毛髮,仲用個樽裝住,據知警方曾沒收過百樽呢啲樽!

以神之名 日知知名諧星中島知子爆被麻原彰晃洗腦,曾差啲下海及拍下一啲性感照片
日知知名諧星中島知子爆被麻原彰晃洗腦,曾差啲下海及拍下一啲性感照片(圖片來源:youtube@zeniitachiABEMA)

早前歐錦棠曾經喺youtube講解更多麻原彰晃的事蹟,詳細請睇:

《以神之名》教主鄭明析扮救世主向大學生落手?

攝理教教主鄭明析由創教以來,就向教友宣稱自己是「彌賽亞」(Messiah;意即救世主),並多次扭曲聖經內容,被外界認定為「異端」。不過鄭明析的勢力散播於韓國各地的大學中,令不少信徒都為當代大學生。他利用洗腦的技倆,不斷向信徒宣稱自己便是「上帝」,又向女學員洗腦叫道一眾女學員要「必需乾淨」…詳情請看

Maple Yip 是 Netflix《以神之名:信仰的背叛》女主角?

網民指Netflix《以神之名:信仰的背叛》預告片中的女主角「葉萱」,跟方力申的新歡Maple Yip十分相似,該紀錄片是講述邪教組織,首個單元是以韓國攝理教為主題,預告片中的前教徒葉萱指為了揭發真相,勇敢站出來,不希望再有人像她一樣受傷害…詳情請看

圖片來源:youtube@乜乜棠水舖 The Stephen Au Show、《以神之名:信仰的背叛》截圖、youtube@zeniitachiABEMA、