iPhone 12可以免費送修!Apple確認部份型號有「失聲」問題、一招即Check自己有無份!

Apple 產品

廣告

雖然iPhone 13即將推出,加上香港政府大派$5000消費券,令唔少人都心動想換機。不過估唔到Apple日前就宣布確認部份iPhone 12型號有問題,更可免費送修!到底點知自己部iPhone 12有無中招?即刻睇睇!

撰文:海月|圖片來源:Apple

iPhone 12可以免費送修!

iPhone 13即將推出,加上香港政府大派$5000消費券,令唔少人都心動想換機。不過Apple日前就率先宣布部份售出iPhone 12有問題,可免費送修!

Apple日前就率先宣布部份售出iPhone 12有問題(圖片來源:Apple)
Apple日前就率先宣布部份售出iPhone 12有問題(圖片來源:Apple

Apple 表示喺「相當罕見」情況下,iPhone 12及iPhone 12 Pro會因為部份硬件存在先天缺陷問題,通話中會產生聲音故障。如果用家手上iPhone 12或iPhone 12 Pro在通話中出現問題,就符合免費維修資格。

iPhone 12及iPhone 12 Pro會因為部份硬件存在先天缺陷問題(圖片來源:Apple)
iPhone 12及iPhone 12 Pro會因為部份硬件存在先天缺陷問題(圖片來源:Apple

3步即知自己有無中招:

Step 1:確認iPhone 12型號

今次免費維修,只提供給iPhone 12或 iPhone 12 Pro用戶,而iPhone 12 mini及iPhone 12 Pro Max並唔符合免費維修條件。

今次免費維修,只提供給iPhone 12或 iPhone 12 Pro用戶(圖片來源:Apple)
今次免費維修,只提供給iPhone 12或 iPhone 12 Pro用戶(圖片來源:Apple

Step 2:查詢iPhone 12出廠日期

今次影響批次為2020年10月至2021年4月期間出廠嘅iPhone 12及iPhone 12 Pro。用家可在手機中可以進入「設定」>「一般」>「關於本機」內,找出手機「序號」,長按複製後於https://sndeep.info/en中查詢。

找出手機「序號」(圖片來源:sndeep)
找出手機「序號」(圖片來源:sndeep)

Step 3:預約免費維修

用家可以自行選擇在Apple授權嘅維修中心或預約時間於Apple Store維修。不過在維修前,最好可先將iPhone備份至iCloud或電腦,以免資料丟失。

可於Apple Store維修(圖片來源:Apple)
可於Apple Store維修(圖片來源:Apple)

今年Apple發佈會,推出了什麼新產品?

除了萬眾期待的iPhone 14外,今年iPhone 14 出了新紫色,還有全新AirPods Pro 2以及Apple Watch 8/Ultra/SE,詳情請看。大家在出iPhone 14 時,都可以留意iPhone 的最新回收價

今年iPhone 14有什麼限制?

除了今年iPhone 14 Pro/Pro Max 出了紫色外,在選擇手機容量時,有一點要考慮,就是有一個容量是未能支援4K…詳情請看