iPhone|電池周期壽命長達6年 比Android長近2倍!教你3招延長iPhone壽命!

Apple 產品

廣告

iPhone電池|Apple早前宣布完iPhone 6及相關系列將唔對應iOS 15之後,唔少人都準備定換新機,但你又有沒有留意到一部iPhone壽命用到盡可以維持多久?有什麼方法可以令手機跟電池可以更耐用?就要留意以下3個方法。

iPhone|周期壽命長達6年、比Android長近2倍!教你3招延長iPhone壽命!

iPhone 幾款機支援年份足足有成6年咁耐
(圖片來源:Statista)

一部電話壽命除咗人為跌爛濕水同舊電老化之外,最重要就係睇個系統重支唔支援,好似前排 iPhone 6 及相關系列將唔會對應 iOS15 就正正宣布該系列壽命正式終結。外媒近日就公布咗一份關於 iOS 支援年限統計表,入面就清楚指明有幾款機支援年份足足有成6年咁耐,其中包括有 iPhone 4s、iPhone 5、iPhone 6、iPhone 6 Plus、iPhone 7及iPhone 7 Plus 等型號,而其他型號基本都可使用三年以上,對比 Android 系列平均兩三年嚟講,某幾款足足高出兩倍有多。

iPhone 100%充滿力量只會縮短電池壽命
100%充滿力量只會縮短電池壽命(圖片來源:Statista)

系統支援幾年一回事,舊電極速老化縮短壽命都係大問題之一,至於點樣先可以延長部機同舊電壽命,唔少用家都鍾意下下幫部機叉爆電,外媒測試就指出手機電池維持喺65-75%壽命最長,理想化就係45-75%而唔係大家常用嘅100%充滿力量。大家重可以利用 iOS 13 及打後版本內嘅「最佳化電池充電」功能暫緩充電到 80% 以上,記得唔好過夜充同埋等部機完全冇電先充,否則都會破壞鋰電池內部化學活性縮短電池壽命,同埋邊充邊用,以及留意手機會否過熱都顯示出電池老化。

iPhone 壽命長達 6 年?有咩方法延長部機壽命?
(圖片來源:Apple
iPhone周期壽命長達6年、比Android長近2倍!教你3招延長iPhone壽命!
(圖片來源:Statista)

今年Apple發佈會,推出了什麼新產品?

除了萬眾期待的iPhone 14外,今年iPhone 14 出了新紫色,還有全新AirPods Pro 2以及Apple Watch 8/Ultra/SE,詳情請看。大家在出iPhone 14 時,都可以留意iPhone 的最新回收價

今年iPhone 14有什麼限制?

除了今年iPhone 14 Pro/Pro Max 出了紫色外,在選擇手機容量時,有一點要考慮,就是有一個容量是未能支援4K…詳情請看

撰文:Odin圖片來源:官方網站、Statista