iPhone相簿|1分鐘整理相簿小技巧!快速搵相+加入說明

Apple 產品

廣告

iPhone相簿|iPhone手機相簿好亂,想搵相但又唔知點算好?有大量的短片、cap圖、自拍儲存在電話相簿,每次post Instagram前都要碌碌碌碌,相當浪費時間!今日就同大家分享幾個關於iPhone相簿的小技巧,有一啲仲係你意想不到!希望可以幫助大家找圖時更快更順手!

iPhone相簿小技巧1.加入相片說明

如果想更方便地找到目標相片,可以到相片的底部向上拉一拉,再加入說明,就如同平時Instagram的hashtag一樣,例如每次影狗狗嘅相都加入狗狗個名,之後需要找狗狗的相片只需於「搜尋」輸入狗狗名稱,所有相片就一目了然。

iphone相簿 在圖片上拉上,於「加入說明」寫上想要的tag。
在圖片上拉上,於「加入說明」寫上想要的tag。(圖片來源:新傳媒圖片庫)
iphone相簿 例如打自己的狗狗名Naomi。
例如打自己的狗狗名Naomi。(圖片來源:新傳媒圖片庫)
iphone相簿 需要狗狗Naomi相關圖片只要打Naomi就可以找到。
需要狗狗Naomi相關圖片只要打Naomi就可以找到。(圖片來源:新傳媒圖片庫)

iPhone相簿小技巧2.搜尋關鍵字

iPhone其實有好多隱藏功能!原來iPhone關鍵字除了可以輸入日期和國家之外,亦都可以用其他關鍵字!以想post做gym嘅相片為例,只要在「搜尋」輸入gym,所有有關做gym的相片就會出現!背景係健身室都會顯示得到;同樣,輸入海灘、森林、甜品等關鍵字,相應的相片就會顯示出來,以後就可以更快找到適用的圖片!

iphone相簿 如果你想將自己做Gym嘅相歸類,Iphone都有依個關鍵字提供。
如果你想將自己做Gym嘅相歸類,Iphone都有依個關鍵字提供。(圖片來源:新傳媒圖片庫)
iphone相簿 除咗Gym之外,仲有其他關鏈字,一啲地點或者活動都有。
除咗Gym之外,仲有其他關鏈字,一啲地點或者活動都有。(圖片來源:新傳媒圖片庫)
iphone相簿 關鍵字例如「海灘活動」都可以辨認得出!
關鍵字例如「海灘活動」都可以辨認得出!(圖片來源:新傳媒圖片庫)
iphone相簿 就連你食過咩甜品都認得出!
就連你食過咩甜品都認得出!(圖片來源:新傳媒圖片庫)

iPhone相簿3.相簿分類

再簡單不過的就是以相薄分類!新增相簿有助更方便分類圖片,只要按左上角個「加號」,之後新增相簿,按照相片主題設定相簿名稱。

iphone相簿 將自己嘅相以相薄分類真係一勞永逸!
將自己嘅相以相薄分類真係一勞永逸!(圖片來源:新傳媒圖片庫)
iphone相簿 按左上角-新增相薄-改標題-完成!
按左上角-新增相薄-改標題-完成!(圖片來源:新傳媒圖片庫)

每次拍照的時候,在剛影完的相片向上拉,於左下角按「加至相簿」就可以了,這樣做分類更清楚。

iphone相簿 平時影相只要新增至相薄就可以先做分類!
平時影相只要新增至相薄就可以先做分類!(圖片來源:新傳媒圖片庫)
iphone相簿 加至相薄就可以!
加至相薄就可以!(圖片來源:新傳媒圖片庫)

但如果想刪除相簿,只要按「顯示全部」、按「編輯」、再按下「減號」就完成。大家不用擔心會無曬啲相,系統只會刪除相簿分類,原相都不會被刪除,唔洗怕無留底!

iphone相簿 按「顯示全部」、按「編輯」
按「顯示全部」、按「編輯」(圖片來源:新傳媒圖片庫)

只要學識以上幾個iPhone小技巧,以後找圖片出Instagram post就更快了!!

iPhone手機相簿好亂點算好?

新Monday同大家分享幾個關於iPhone相簿的小技巧,有一啲仲係你意想不到!希望可以幫助大家找圖時更快更順手!詳情請看

想搵相一定要逐張搵嗎?

原來iPhone關鍵字除了可以輸入日期和國家之外,亦都可以用其他關鍵字!以想post做gym嘅相片為例,只要在「搜尋」輸入… 詳情請看

圖片來源: