iOS15新功能超實用!5大iPhone隱藏小技巧

Apple 產品

廣告

iPhone一直都隱藏好多實用嘅小技巧,如果唔知道就實在太唔抵!而最近就更新到 iOS15.6,更加新增咗唔少實用嘅小功能,亦都係日常之中成日會用到嘅超方便技巧,以下喺整理後最實用嘅Top 5!
iOS 15.6重點內容整理
iPhone
(圖片來源:蘋果網站截圖)

No.5 數字變「大寫數字」

喺填寫一啲正式文件,例如單據、支票嘅時候都會用到中文「大寫數字」,但由於寫法繁複,未必可以立即知道點寫,iOS新功能就可以一建將數字變成「大寫數字」。

iPhone 選擇中文鍵盤後再選擇數字鍵盤,按住所需要用的數字,就會彈出變成「大寫數字」的選項。
選擇中文鍵盤後再選擇數字鍵盤,按住所需要用的數字,就會彈出變成「大寫數字」的選項。(圖片來源:新Monday編輯部)

No.4 掃描手寫簽名成為文件

有時遇到文件需要簽名時,身邊又未必有影印機,就可以用iPhone掃描手寫嘅簽名成為文件。

iPhone Step2: 素描文件
先開備忘錄再點選相機icon選擇「素描文件」。(圖片來源:新Monday編輯部)
iPhone 儲存文件後再按「分享」後選擇「標記」。
儲存文件後再按「分享」後選擇「標記」。(圖片來源:新Monday編輯部)
iPhone 按右下角「+」再選擇「簽名」簽上自己的簽名就可以。
按右下角「+」再選擇「簽名」簽上自己的簽名就可以。(圖片來源:新Monday編輯部)
iPhone 電子版的簽名可以放大縮小。
電子版的簽名可以放大縮小。(圖片來源:新Monday編輯部)

No.3 手機還原輸入

必學秘技!任何時候唔小心刪除錯字都可以有1次還原嘅機會。

iPhone 輕輕搖動機身,手機會震動問你是否要「還原輸入」
輕輕搖動機身,手機會震動問你是否要「還原輸入」。(圖片來源:新Monday編輯部)

No.2 免寫地址使用替代文字

生活上有好多時候都需要填寫電郵地址或者居住地址等,例如網購時,不過每次都要重複填寫真係非常麻煩!原來只要喺手機先設定就可以輸入專屬文字去取代一長串嘅地址。

iPhone 「設定」中選擇「一般」再選擇「鍵盤」後按「文字替代」。
「設定」中選擇「一般」再選擇「鍵盤」後按「文字替代」。(圖片來源:新Monday編輯部)
iPhone 按右上角「+」,再輸入專屬文字去取代一長串地址,儲存後即可。
按右上角「+」,再輸入專屬文字去取代一長串地址,儲存後即可。(圖片來源:新Monday編輯部)

No.1 由相片中直接複製文字

只要㩒住相片中嘅文字就可以將任何相片中含有嘅文字同符號直接複製,非常方便!

iPhone
(圖片來源:新Monday編輯部)

ios 15有什麼隱藏小技巧?

最近就更新到 iOS15.6,更加新增咗唔少實用嘅小功能,亦都係日常之中成日會用到嘅超方便技巧,以下喺整理後最實用嘅Top 5!詳情請看

圖片中有文字可以複製使用嗎?

可以的,只要你㩒住相片中嘅文字,之後再…詳情請看

圖片來源:蘋果網站截圖, 新Monday編輯