Apple 2024丨iPhone15真係到樽頸位?2大理由唔買15Pro都唔可以買14Pro

Apple 產品

廣告

Apple發布會2023丨Apple於9月13日(凌晨1點)終於完成公布新產品,眾望所歸iPhone 15系列出爐,今年似乎都係無咩驚喜,唔少網民都表示失望「每一次睇完蘋果發佈會都話手機可以再戰一年」,又或者覺得買舊一代慳返啲錢算,但有網民分析就算唔買最新iPhone 15Pro,都唔可以買14Pro,到底係點解?!
iphone15 Apple發布會2023
(圖片來源:Apple

Apple發布會2023丨iPhone 15無吸引力 又可以再戰一年?!

Apple公布iPhone 15後,討論區都有唔少網民討論到底要唔要出新機,唔少APPLE用家都覺得睇完發布會,今次的改進無咩特別,除咗探用同火星任務同等級的鈦金屬打造之外,其他賣點都係同以往差唔多,都係部機快咗、影相靚咗等。唔少網民都認為唯一想換機的推動力都係因為而家手機舊電消耗得好快,而唔係因為新機更吸引。

iphone15 Apple發布會2023
(圖片來源:Apple

Apple發布會2023丨2個理由千萬不要買iPhone14Pro!

而且有網民更寧願買返iPhone14 Pro,覺得分別真係不大。不過有網民形容「14 Pro絕對係一個反智戇x嘅存在」認為一係買返13Pro,一係就揀15Pro,點都唔會買14Pro,其原因首先認為14Pro同15 Pro唔係差得幾多錢,其次係認為14Pro只係外形上的替換,但係機能上無太大提升,今次的15pro先係13的整體升級版!

iphone15 Apple發布會2023
iPhone 15 Pro(圖片來源:Apple
iphone15 iPhone 14 Pro取消「M字額」
iPhone 14 Pro(圖片來源:apple

Apple發布會2023丨iPhone 15 Pro 系列詳情

iPhone 15 Pro 及 iPhone 15 Pro Max 備有 6.1 吋及 6.7 吋顯示器尺寸可供選擇,探用與火星任務同等級的鈦金屬打造,成為史上首部最輕身的iPhone 15 Pro系列。兩款型號均以全新的精緻刷紋質感呈現,並採用流線型機身邊緣和歷來最幼細的邊框設計。

詳細請睇:Apple發布會2023丨iPhone 15系列出爐 即睇產品發售懶人包

iphone15 Apple發布會2023
(圖片來源:Apple

今年Apple發佈會,推出了什麼新產品?

除了萬眾期待的iPhone 14外,今年iPhone 14 出了新紫色,還有全新AirPods Pro 2以及Apple Watch 8/Ultra/SE,詳情請看。大家在出iPhone 14 時,都可以留意iPhone 的最新回收價

今年iPhone 14有什麼限制?

除了今年iPhone 14 Pro/Pro Max 出了紫色外,在選擇手機容量時,有一點要考慮,就是有一個容量是未能支援4K…詳情請看

圖片來源:Apple