Apple Music邀請Mirror揀歌 12子嚴選30首名曲連佢都有份

Apple 產品

廣告

全城吹起一股Mirror熱潮,佢哋嘅歌已經紅到街知巷聞,聽歌已經成為唔少都市人生活中不可或缺的一部分,就連Mirror 12子都唔例外,今次Apple Music乘住盛夏之勢,邀請Mirror親自挑選歌單,除咗第一首就揀咗佢哋新單曲《BOSS》,「Baby tonight I do got ya dancing finally!」百老匯歌劇式熱鬧氣氛,為炎暑之下努力揮灑汗水的各人打打氣,亦為樂迷們掀起夏日的序幕,更有周杰倫、盧廣仲及林俊傑等名曲,連193首睡到三點都有份!

撰文:odin | 圖片來源:Apple、新傳媒資料庫

(圖片來源:新傳媒資料庫)
(圖片來源:新傳媒資料庫)

Apple Music邀請Mirror揀歌

自2018年選秀節目出道以來,Mirror以充滿青春氣息的跳唱為樂迷留下唔少深刻印象,12位成員亦逐漸在歌影視綻放不同色彩,陸續交出唔同風格的個人作品,無論係姜濤的Reggae作品《Master Class》、柳應廷 (Jer)的Progressive Rock作品《狂人日記》,還是跳唱表現愈見成熟的盧瀚霆(Anson Lo)《EGO》等,都足見他們在音樂上如豔陽一樣的野心。

(圖片來源:新傳媒資料庫)
(圖片來源:新傳媒資料庫)
(圖片來源:Apple)
(圖片來源:Apple

12子嚴選30首名曲連佢都有份

「Mirror 的音樂路上一直受到很多人的啓發、幫助和照顧」,他們也在歌單中特別選來眾多本地樂壇前輩的作品,當中包括曾經同陳卓賢(Ian)合作譜曲的馮允謙、亦有邀請過Anson Lo在演唱會上火熱共舞的Serrini,歌曲內容從Synth-Pop、R&B、搖滾到Hip-Hop都有,Mirror的夏日歌單中,曲風內容相當多不同類型作選擇。

(圖片來源:Apple)
(圖片來源:Apple
(圖片來源:Apple)
(圖片來源:Apple
(圖片來源:Apple)
(圖片來源:Apple)

馬上聽聽 Mirror親選歌單在這個夏天「拍住流汗」,首三個月重可以免費任聽添。

今年Apple發佈會,推出了什麼新產品?

除了萬眾期待的iPhone 14外,今年iPhone 14 出了新紫色,還有全新AirPods Pro 2以及Apple Watch 8/Ultra/SE,詳情請看。大家在出iPhone 14 時,都可以留意iPhone 的最新回收價

今年iPhone 14有什麼限制?

除了今年iPhone 14 Pro/Pro Max 出了紫色外,在選擇手機容量時,有一點要考慮,就是有一個容量是未能支援4K…詳情請看