【AirTags現身】外媒預測2021年Apple新產品 AirTags現真身? AirPods Pro將推出Lite版?

Apple 產品

廣告

【AirTags現身】根據外媒消息,一名著名蘋果產品分析員預測到今年Apple將會有一系列產品推出,除咗有早前預測嘅新晶片外,重有以下呢兩款,包括AirTags及AirPods Pro Lite等,有邊樣你最期待?

撰文:Odin |圖片來源:網上圖片 |編輯:海月

到底係咪AirTags真身?
到底係咪AirTags真身?
AirPods Pro Lite又會否引入新市場
AirPods Pro Lite又會否引入新市場

早前Apple指將推出數款新產品,AirPods Studio、AirTags及Apple TV 4K 主機,前者已經提早推出後者重未有消息,而用途最廣嘅AirTags自然成為果粉追棒目標,AirTags只要加喺任何物件上面,再透過Find my應用程式就可以隨時隨地顯示佢嘅位置,雖然疫情暫時未去到旅行,但就算帶住佢出門都夠晒方便,另一款大家最期待嘅就係傳出Apple會推出AirPods代替品,呢款暫名為AirPods Pro Lite外型將會參考現時AirPods Pro,但就冇咗主動抗噪功能。

Apple AR Glasses傳咗好耐,到底今年成唔成事
Apple AR Glasses傳咗好耐,到底今年成唔成事
告別LCD年代
告別LCD年代

雖然Apple TV 4K 主機未有推出消息,但外媒就傳出Apple將重心轉移去另一方面,就係推出Apple AR Glasses 裝置,呢款比傳統眼鏡略厚嘅AR頭戴式裝置預計於3月推出,並配合iPhone作使用,未來將會擴展至iPad以推動AR發展。提到iPad,消息亦指出iPad Pro未來將會告別LCD轉移至mini LED設計,暫時預測將會推出於iPad Pro 12.9吋版本,未來將會擴展至Mac上。

今年Apple發佈會,推出了什麼新產品?

除了萬眾期待的iPhone 14外,今年iPhone 14 出了新紫色,還有全新AirPods Pro 2以及Apple Watch 8/Ultra/SE,詳情請看。大家在出iPhone 14 時,都可以留意iPhone 的最新回收價

今年iPhone 14有什麼限制?

除了今年iPhone 14 Pro/Pro Max 出了紫色外,在選擇手機容量時,有一點要考慮,就是有一個容量是未能支援4K…詳情請看