我的臉是「AI」創造出來 韓國YouTuber Rui令網民難以置信

應用程式

廣告

你有冇諗過喺YouTube度見到YouTuber表演或者拍片時,佢哋個樣可能只係以AI合成製造出來嘅虛擬人物?韓國女YouTuber「Rui」表示:「喺韓國呢個如此重視外表嘅國度,我外表不討好,自知永遠不會成功,感到自卑嘅佢,後來知道咗有AI臉蛋呢回事,於是決定把心一橫試試,估唔到會咁受到歡迎。」

撰文:odin | 圖片來源:IG@ruuui_li

【YouTuber】我的臉是「AI」創造出來

早前韓國外媒廣泛報著一篇標題名為:「現在的世界連YouTube也無法相信」嘅文章,裡面就列咗一位韓國女YouTuber嘅影片截圖,就咁睇呢位平平無奇拍Vlog嘅女YouTuber,照片下方居然驚現「呢名女YouTuber名為「Rui」,只有髮型、聲音及頸以下身軀係真,佢嘅臉孔係利用AI深度學習技術虛擬創造而成。」消息一出唔少睇過段片嘅網民反映極之熱烈,重直言話難以置信佢哋眼前呢位美女YouTuber塊臉居然係假嘅,因為無論點睇都好佢個樣同普通人無咩分別,大批網民紛紛留言指:「原來這是不存在的臉孔,令人雞皮疙瘩呢!」唔少人更留言話:「AI技術發展得很可怕,好難想像十年後嘅世界會變成點!」

【YouTuber】佢甜美嘅樣子好難相信係用「AI」創造出來。
【YouTuber】佢甜美嘅樣子好難相信係用「AI」創造出來。
【YouTuber】你能夠相信呢塊臉係「AI」嚟?
【YouTuber】你能夠相信呢塊臉係「AI」嚟?

【YouTuber】韓國YouTuber Rui令網民難以置信

女YouTuber「Rui」接受媒體訪問時剖白出點解願意將塊假臉拼喺自己度,創造出一個只能活喺網上嘅虛擬人物,佢表示:「佢一直以嚟都好想成為一名歌手,但喺韓國呢個如此重視外表嘅國度,我外表不討好,自知永遠不會成功,感到自卑嘅佢,後來知道咗有AI臉蛋呢回事,於是決定把心一橫試試,估唔到會咁受到歡迎。」當然AI為女YouTuber「Rui」背後嘅女性帶嚟第二人生完成咗佢嘅夢想,但係當喜歡呢位女YouTuber嘅粉絲知道自己支持嘅偶像原來一直以嚟都係以假臉欺騙自己,又會唔會比佢以真面目示人更好?不過結果係點都好,呢個都係女YouTuber「Rui」嘅決定,正如佢嘅描述:「像蝴蝶做夢,想唱歌跳舞,願世界和平,祝大家幸福。我是Virtual Human瑞。」或者咁嘅結果係佢最想得到嘅。

【YouTuber】網民都表示難以相信。
【YouTuber】網民都表示難以相信。
【YouTuber】或者呢個結局先係佢所期望。
【YouTuber】或者呢個結局先係佢所期望。