交友app|港女交友App撞正世伯 人前恩愛背後咁做陷兩難求助

網絡熱話

廣告

交友app|上網識朋友已經唔係咩新鮮事,加上個世界好細,難免會遇到熟人,但如果遇到的是世伯又如何?早前有位港女在討論區求助,並分享一單交友App奇事,事源佢發現男友爸爸正在撩她友人,而世伯既有家室,人前亦相當恩愛令佢陷入兩難,到底創意無限的網民又如何助他脫困?
交友app
(圖片來源:pixabay)

交友app|港女交友App撞正世伯 人前恩愛背後咁做陷兩難求助

早前在一名27歲港女在本地討論區發文,題目為:「點做好?交友App見到男朋友爸爸」引來唔少網友熱烈討論,事源女事主朋友找她一起試玩交友程式App,希望女事主幫助物色一下男網民,誰不知女事主居然發現一位自稱40歲疑似男朋友爸爸的人,重要正在撩她的朋友。

交友app
(圖片來源:討論區截圖)

女事主表示:「可是世伯未有離婚,跟太太在人前很恩愛,該港女很想告知男友,可是又擔心會因而破壞別人的家庭,」於是女事主就上網詢問網民意見尋求解決方法。

交友app
(圖片來源:電視劇照)

交友app|網民創意無限教路點拆解

女事主表示未將此事告知男友,因為男友最近正煩惱地處理工作,擔心此事會打擾到他,但係唔講又令她「忍得好辛苦」,女事主表示:「印象中男友爸爸跟太太沒有異常,男友爸爸應該都有50歲,日日去游水keep得好好,但男友媽媽仲健在,冇離婚又一齊住,一切都貌似好正常。」並追問網民:「我應唔應該依家同佢講」,更表示見到男友爸爸覺得好怪。

交友app
(圖片來源:pixabay)

事件發生後唔少網民開啟「花生mode」戲言發文,更笑稱此事為另類的網絡情緣,更有人揶揄不如跟世伯玩交友App皆大歡喜,亦有網民突破盲腸指出,樓主唔敢跟男友講係因為需要先解釋自己為何下載交友程式App,亦有理智型網友給予其他意見,建議女事主如果視男友為結婚對象,建議一直隱瞞下去,當中亦有人持相反意見。

交友app
(圖片來源:電視劇照)

撰文:Odin圖片來源:討論區截圖、pixabay