盤點十大崩壞動畫 動畫師手太震定係趕住起貨

動漫

廣告

「作畫崩壞」通常係指動畫中通常突然出現的一啲嚴重唔啱比例、人物扭曲、唔合邏輯的畫面,而其原因可能因為唔夠經費、唔夠時間修改修正而導致的問題。雖然係一啲失誤而導致的問題,不過其實都幾有趣味性,亦有動畫因為如此啲反而多咗人關注同成名!一文睇晒十大崩壞動畫!

1.《MUSASHI -GUN道-》

呢部係一直被譽為傳說級的崩壞動畫,因為佢崩壞的畫面唔係1、2次咁簡單,而係由頭崩壞到尾,例如唔上色、人物動作唔協調、動作聲音唔同步、背景用公園相、ppt式平移動作等,所以暫時仍未有其他動畫能夠超越。其出名片段就有「傳說的100秒」「腎者之舞」等,呢套動畫就係因為太過崩壞而出名,有內地youtuber指出此動畫本來知名度甚低,可能大部分人都只係睇過最神級的2段崩壞片段。

內地youtuber分析《MUSASHI -GUN道-》崩壞點完整影片:

2.《寵物小精靈》

經典動畫《寵物小精靈》,比卡超有時唔知係咪中咗自家招式十萬伏特而搞到臉容扭曲,隻眼都唔見咗,右手水腫。

十大 崩壞動畫 比卡超唔知係咪中咗自家招式十萬伏特
比卡超唔知係咪中咗自家招式十萬伏特(圖片來源:《寵物小精靈》截圖)
十大 崩壞動畫 呢隻應該係唔比卡超?
呢隻應該係唔比卡超?(圖片來源:《寵物小精靈》截圖)

仲有其他小精靈突然崩壞圖

3.《海賊王》ONE PIECE

由1999年開始播出,《海賊王》可能都有一定的歷史,所以都有唔少崩壞畫面出現。

4. 《美少女戰士》

經典動畫《美少女戰士》都有唔少作畫崩壞情況,啲女經常出事,唔係5官失衡就變蛇精女。

5.《夜明前的琉璃色》

經典神之切菜,唔知點解切菜的嗰棵菜會變一個綠色球體,就咁睇完全唔知佢切緊咩,作畫師當時係忘記畫線條了?

十大 崩壞動畫 經典神之切菜
經典神之切菜(圖片來源:《夜明前的琉璃色》截圖)
十大 崩壞動畫 一舊綠色球體
一舊綠色球體(圖片來源:《夜明前的琉璃色》截圖)
十大 崩壞動畫 最後先揭曉係菜!
最後先揭曉係菜!(圖片來源:《夜明前的琉璃色》截圖)

6.《火影忍者》

《火影忍者》呢幾幕唔知以為睇緊《進擊的巨人》,臉容扭曲,佐助直頭變咗奇行種。

8.《名偵探柯南》

柯南呢套動畫最大的秘密會唔會就係柯南的迷之身高?!

9.《多啦a夢》

10.《機動戰士Gundam》

十大 崩壞動畫
(圖片來源:《機動戰士Gundam》)
十大 崩壞動畫
(圖片來源:《機動戰士Gundam》)

經典崩壞畫面

圖片來源:動畫截圖資料或影片來源:youtube@泛式FunShiki