名牌手錶IG全球排行榜 Rolex、Omega排第幾?

飾物

廣告

IG係現今年青人最愛嘅社交平台之一,同時間,IG絕對可以反映時下最受歡迎品牌,就連名牌手錶都可以知道,全因每個品牌官方IG嘅followers某程度可以反映出其受歡迎程度,咁一眾大牌如Rolex、Omega、Tudor等又會排第幾?現在就為大家盤點一下。

撰文:Easy |圖片來源:Instagram

名牌手錶IG全球排行榜

第5位.Omega IG Followers人數:309.5萬

擁有多款經典錶款,如Speedmaster嘅Omega,獲得第5位好合理。

第5位.Omega
第5位.Omega

 

第4位.HUBLOT IG Followers人數:523.6萬

HUBLOT雖然喺香港唔算好受歡迎,但喺外國市場就完全唔同。

第4位.HUBLOT
第4位.HUBLOT

 

第3位.BULGARI IG Followers人數:1,014萬

BULGARI能得第3位,估計係佢唔只係一個手錶品牌,而係奢華品牌,所以比較易吸引其他followers。

第3位.BULGARI
第3位.BULGARI

 

第2位.Cartier IG Followers人數:1,055萬

同BULGARI情況一樣。

第2位.Cartier
第2位.Cartier

 

第1位.Rolex IG Followers人數:1,173萬

1個字:「實至名歸」

第1位.Rolex
第1位.Rolex

 

Rolex獲得第一位當然唔意外,始終深受老中青錶友,不過最令人意外嘅係深受年輕人歡迎嘅Tudor,竟然排到22,確實有少少令人跌眼鏡。

Tudor竟然排到22
Tudor竟然排到22

有香港買勞力士攻略嗎?

ROLEX既是身份的象徵同時亦能保值,若然是新手初哥,最好就在購買前必讀香港買勞力士攻略。心思思唔知買咩款好?立即參考Rolex Daytona五大最受歡迎款式/Rolex保值款。想隻Rolex保持得「靚靚仔仔」的話,即學8招勞力士保養方法

買二手勞力士有甚麼需要注意?

買二手錶最怕就是買列假貨,7大要點教你分辨真假Rolex。要買不一定要去二手錶店,以下3大世界二手錶網店推薦,都是信譽良好的二手名錶網站,讓你較低機會買到假錶外,還可知道市場價格、二手市況等!注意,勞力士推新制「二不策略」,規定經銷商(AD)不可以以超過該手錶的公價去售賣,因此若發現超出定價切勿購買!