《魷魚遊戲》001號78歲吳永洙遭起訴性騷擾 網民:臨老入花叢?

流行娛樂

廣告

Netflix首季劇集《魷魚遊戲》播出後大獲好評,上映期間都衝破收視記錄,第二季確定回歸亦引來觀眾的期待。因《魷魚遊戲》一炮而紅的78歲老演員吳永洙,今年年初才獲提名成為金球獎最佳男配角,近日就爆出桃色糾紛,被起訴性騷擾!
吳永洙 《魷魚遊戲》001號
《魷魚遊戲》001號(圖片來源:《魷魚遊戲》)

《魷魚遊戲》001號被告性騷擾

飾演001號的吳永洙,據韓媒報導,今日(25日)爆出佢被控性騷擾的消息,並已經依法移送法院候審。事件發生於2017年,吳永洙被控與一名女性有唔恰當的身體接觸,當時已經報晒警,經過調查後,警方都判斷唔需要送往法院。案件以為告一段落,點知女方唔滿意結果,再次上訴,去年上訴成功,成功鬧到上法庭!而吳永洙就回應韓媒採訪,否認呢件事,指只係「單方面的主張」,表示當時只係2人喺湖邊時,因幫女方搵路,為指出正確的方向先會拖咗女方隻手。而喺去年因為覺得唔會發生咩問題,先對該女士作出道歉,並唔係承認自己有做過。

吳永洙
(圖片來源:《魷魚遊戲》)

重溫吳永洙熱舞影片

吳永洙2022艾美獎入圍男配角,最後雖然與獎項擦身而過,不過於慶功宴上的一段熱舞亦引起轟動!童書作家、製片Meena Harris於twitter分享咗吳永洙的熱舞影片,78歲吳永洙著起西裝,靈活跳起舞嚟,網民都直呼好正!

圖片來源:《魷魚遊戲》資料或影片來源:twitter@Meena Harris