有米KOL疑再爆Coffee4宗罪 貼合照數細節 本人親回!

流行娛樂

廣告

KOL日前爆林芊妤Coffee疑婚後仍出席富豪飯局,令人在外地的Coffee嬲爆揚言出律師信,激動澄清唔認識此人。有米KOL「Sean Lam」咬住唔放,貼合照證一早認識,揭Coffee講大話,更力數對方4宗罪,再爆飯局細節,話題度高過世界盃﹗
林芊妤 Coffee林芊妤正同老公及囝囝在泰國度假,激動澄清後,連日大晒三點式。
Coffee林芊妤正同老公及囝囝在泰國度假,激動澄清後,連日大晒三點式。(圖片來源:IG@coffee89921)

同林芊妤Coffee識於微時:知道佢最多故事﹗

林芊妤Coffee捲入富豪飯局疑雲,與家人在泰國度假的她,火速激動澄清,指爆料者Sean Lam在網上亂講不負責任,更指根本不認識對方,更揚言出律師信,及後「自己衝動咗」唔再出信告人誹謗。Sean Lam的老婆Toby原來是吳若希老公Alex前度,加上有米背景,有不少KOL及藝人朋友,稱擁有不少黑材料。Sean Lam爆料同Coffee是中學師兄妹關係,又曾與她閨密拍過拖,因此「朋友圈中我知道她最多故事」。

林芊妤 Sean Lam開花店,有不少藝人客仔,前妻Toby左)。
Sean Lam開花店,有不少藝人客仔,前妻Toby(左)。(圖片來源:IG@seanlam_888)

貼合照揭Coffee講大話

Sean Lam其後貼出與Coffee合照,以揭Coffee「唔識佢」講大話。另一邊廂,Coffee在粉絲TG群組被追問飯局事件,被重提當年上海仔為她搞生日宴,成功引得本尊Coffee回話:「睇嚟你哋真係冇嘢好講要拎番啲10年前嘅嘢嚟講,點解你唔叫嗰個爆料者畀啲新相你哋睇?」、「只怪我結婚之後掛住做師奶,應該積極做多啲娛樂新聞畀佢地」,又請大家專注自己生活,會更有意義﹗有人又貼出Sean Lam與她的合照追問,Coffee終回應當日是陪前度Dan出席活動,「大家對識嘅定義不同,點記得同過邊個影過合照。」

林芊妤 貼相力證同Coffee認識。
有米KOL貼相力證同Coffee認識。(圖片來源:IG@seanlam_888)

Coffee本尊TG粉絲群組回應:

愛在朋友圈講是非、用KOL身份去欺凌?﹗

Sean Lam爆料指Coffee喜歡在私下朋友飯局會講朋友是非,他不想聽想離開這個圈子,有人就向他前妻Toby指他有精神病,「不斷係圈中傳開話我有精神病,我前妻又信尔哋,掛住同你哋飲酒失蹤」。同時他又疑爆Coffee用KOL身份去蝦人,「呢啲咪冷爆力,屈我有精神病搞到我離婚,呢啲人用KOL形象去欺負人,恃住自己在KOL界人氣高、形象變正面,四圍講到令大家都信。」其後又爆婚後飯局在W Hotel發生。

林芊妤 Coffee與囝囝在泰國,大晒弗爆身材。
Coffee與囝囝在泰國,大晒弗爆身材。(圖片來源:IG@coffee89921)
林芊妤
(圖片來源:IG@seanlam_888)
林芊妤 有網民爆被從良人妻KOL轉型前惡行。
有網民爆被從良人妻KOL轉型前惡行。(圖片來源:IG@seanlam_888)

爆打假波:唔好似為瑜伽可以升級!

其後又爆「Coffee」不是天然胸,以咖啡emoji疑似影射Coffee,爆料「經歷了兩次手術,早期係假體,後來抽出來改自體脂肪,真胸係言語上嘅藝術,小朋友唔好以為Yoga可以升級,你地跟佢做Yoga咁耐有升過級咩?」

林芊妤 Coffee教人做運動令改善身型,並以自己做人版。
Coffee教人做運動令改善身型,並以自己做人版。(圖片來源:IG@coffee89921)
林芊妤 大爆有人不是天然胸。
大爆有人不是天然胸。(圖片來源:IG@seanlam_888)
林芊妤 用咖啡emoji影射Coffee,大爆有人打假波!
用咖啡emoji影射Coffee,大爆有人打假波!(圖片來源:IG@seanlam_888)

婚後出席飯局身不由己?

Coffee堅稱唔識Sean Lam,但對方就繼續爆料,指已辦理離婚手續的前妻Toby曾為富豪打工,會安排藝人出席飯局,對於有網民不明為何從良已婚KOL有幸福家庭、自己又搵到,為何仍出席飯局?Sean Lam解釋成為知名KOL後,飯局價幾級跳,而且飯局後有無下文,是即場再傾,無人迫到你,又指:「因為婚前靠呢樣嘢搵食,婚後被邀出席飯局但不敢拒絕,是怕擁有大量證據的中間人會爆大鑊,所以婚後繼續會去」又指「飯局後有無下文人人唔同」。

林芊妤 Sean Lam本身有米,開花店擁不少名人藝人客仔,前妻Toby是吳若希老公Alex前度。
Sean Lam本身有米,開花店擁不少名人藝人客仔,前妻Toby是吳若希老公Alex前度。(圖片來源:IG@seanlam_888)
林芊妤 Coffee婚後十分幸福。
Coffee婚後十分幸福。(圖片來源:IG@coffee89921)

圖片來源:IG@seanlam_888、IG@coffee89921