Kylie C.鄭杞瑤解放36E美胸 「翻版袁嘉敏」客串拍網片電暈「藍仔頭」

流行娛樂

廣告

25歲咪神Kylie C.(鄭杞瑤)身材出眾,獲封「翻版袁嘉敏」。Kylie C. ig經常大派福利圖,早前更派出「正面美胸照」,引死一班男粉絲,連manner的霍哥都忍唔住留言。而早前Kylie C.客串「熊仔頭」和「藍仔頭」YouTube頻道FHProductionHK,輕輕一出埸就電暈「藍仔頭」!
鄭杞瑤 Kylie C.
25歲咪神Kylie C.(鄭杞瑤)因擁有36E導彈身材備受注目。(圖片來源:IG@ckykylie)

IG大派「美胸」福利圖

25歲咪神Kylie C.(鄭杞瑤)因擁有36E導彈身材備受注目,近日佢係ig大派「美胸」福利圖,即引來一班男粉絲狂like同留言。就連微辣的霍哥都忍唔住留言tag微辣的的士文留言指「正面回應」,Kylie C.亦幽默回覆「做人最緊要正面」。

鄭杞瑤
(圖片來源:ig@ckykylie)

「拍一日拖」輕露事業線電暈「藍仔頭」

早前她被「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK邀請,拍攝了一段「拍一日拖」的短片,節目中Kylie C.輕露事業線,甫出場便成功電暈主持人「藍仔頭」,搞到平時見慣大場面的「藍仔頭」口窒窒要賴自己眼瞓,仲講笑話:「平時我做開主導㗎嘛,今日無啦啦被人主導返轉頭,我覺我自己好似一個唔識講嘢嘅人,搞到我個心係咁跳!」

鄭杞瑤 Kylie C.
Kylie C.有「翻版袁嘉敏」之稱。(圖片來源:IG@ckykylie)
鄭杞瑤 Kylie C.
早前Kylie C.客串「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK拍片。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)
鄭杞瑤 Kylie C.
節目中Kylie C.輕露事業線。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)

犯罪心理學學霸

其實Kylie C.來頭並不簡單,去年參加Ace Talent演藝模特兒大賽攞咗演藝亞軍同Face of Hong Kong模特兒冠軍,及後加入「美容教主」唐安麒的公司旗下,火速成為新一代宅男女神,現時IG已有超過7萬名Followers。但原來Kylie C.除了是冠軍級人馬外,也是一名學霸,在大學時修讀犯罪心理學的高材生,故有網民亦封她做「學霸咪神」。Kylie C.畢業後便任職行為治療師幫助自閉症小朋友,除中、英文外,更精通西班牙文,亦略懂韓文、日文及德文,非常巴閉。

鄭杞瑤 Kylie C.
Kylie C.原來是學霸,在大學時修讀犯罪心理學。(圖片來源:IG@ckykylie)
鄭杞瑤 Kylie C.
Kylie C.曾參加Ace Talent演藝模特兒大賽攞咗演藝亞軍同Face of Hong Kong模特兒冠軍。(圖片來源:IG@ckykylie)

鄭杞瑤去年現身ViuTV《水著考有Feel》

鄭杞瑤在去年9月11日ViuTV《水著考有Feel》,係其中一位女子組嘉賓:

Kylie C 鄭杞瑤有「翻版袁嘉敏」之稱,泳衣玩水上遊戲啱晒佢!
鄭杞瑤Kylie有「翻版袁嘉敏」之稱,泳衣玩水上遊戲啱晒佢!(圖片來源:ViuTV)
鄭杞瑤Kylie Cheng換了兩件水著,每次都成為焦點。
鄭杞瑤Kylie Cheng換了兩件水著,每次都成為焦點。(圖片來源:ViuTV)
鄭杞瑤 Kylie C 觀眾表示真係「巧有Feel」!
觀眾表示真係「巧有Feel」!(圖片來源:ViuTV)
鄭杞瑤 Kylie C 觀眾各取所需。
觀眾各取所需。(圖片來源:ViuTV)
鄭杞瑤 Kylie C 玩水上樂園,有主觀鏡GOPro係好合理的。
玩水上樂園,有主觀鏡GOPro係好合理的。(圖片來源:ViuTV)
鄭杞瑤 Kylie C.
Kylie C.更精通多國語言。(圖片來源:IG@ckykylie)

撰文:東方新地圖片來源:IG@ckykylie、YouTube@FHProductionHK