南韓教授抗議參雞湯係廣東菜!「神級證據」力證源自韓國

熱話

廣告

繼「泡菜之爭」後,中韓網民又爆發咗新一輪嘅爭吵,雙方角力嘅主角就係我地廣東名菜──「參雞湯」。日前,南韓教授徐坰德抗議百度將參雞湯歸源自中國,並致函百度要求刪改。經過媒體一番渲染後,中韓網民正式開戰!

撰文:Andy|圖片:徐坰德IG、紐約時報 截圖|編輯:海月

參雞湯來自韓國? 韓國教授神級「證據」證明參雞湯非廣東菜

根據內地網站百度百科描述,參雞湯是一道「中國古老的廣東粵菜湯類家常菜」,「傳至韓國後,成為當地最具代表的宮廷菜之一」。

參雞湯來自韓國? 韓國教授神級「證據」證明參雞湯非廣東菜
繼「泡菜之爭」後,中韓網民又爆發咗新一輪嘅爭吵

綜合韓媒報導,韓國誠信女子大學教授徐坰德上月30號稱自己向百度百科發郵件。該名教授抗議百度喺「參雞湯」詞條中,將其起源歸於中國廣東,佢要求百度刪除相關表述。

南韓教授抗議參雞湯係廣東菜!「神級證據」力證源自韓國
韓國誠信女子大學教授徐坰德抗議百度喺「參雞湯」詞條中,將其起源歸於中國廣東,佢要求百度刪除相關表述。

百度百科「參雞湯」詞條中寫道,「參雞湯是一道以高麗參、童子雞和糯米煲成的中國古老的廣東粵菜湯類家常菜之一,傳至韓國後成為最具代表性的韓國宮中料理之一。」

南韓教授抗議參雞湯係廣東菜!「神級證據」力證源自韓國

徐坰德敦促百度百科刪除參雞湯詞條中「是一道中國古老的廣東粵菜湯類家常菜之一,傳至韓國後成為」的表述。佢指中國冇參雞湯嘅海關編碼,而南韓就有。海關編碼影響出口商品時嘅稅率,部分產品會標明地方,以較少入口關稅。雖然海關編碼同起源地冇任何關係,但雙方網民已經劍拔弩張,喺網絡媒體上開戰!

南韓教授抗議參雞湯係廣東菜!「神級證據」力證源自韓國
佢指中國冇參雞湯嘅海關編碼,而南韓就有。

徐坰德多次引戰 獲利頗豐 收韓國網民吹捧

徐坰德曾多次炒作所謂「歷史爭議」,引發中韓網友多輪網戰。去年12月,徐坰德向中國百度公司發郵抗議,對百度百科「泡菜」詞條中「韓國泡菜源於中國」一表述表示抗議,百度其後刪除內容。

徐坰德於紐約時報刊登嘅廣告
徐坰德於紐約時報刊登嘅廣告

其後更引至多個韓國直播主喺中國直播網站被指責。更有食播主因呢件事表態唔夠堅定,被中韓兩地網民責罵。

 

 

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!