李思雅怒轟動物醫院無良:我真係好自責!愛犬被剝掉17隻牙!剝牙剝到失明

熱話

廣告

TVB體育節目主持人李思雅,日前帶狗狗去動物醫院剝牙,但動物醫院經過診斷後,一次過將佢愛犬17只牙一次過剝掉,更導致狗狗失明!李思雅忍無可忍於網上怒轟該無良嘅動物醫院!

撰文:神仙b|圖片:FB、IG 截圖|編輯:海月

李思雅怒轟動物醫院無良:我真係好自責!愛犬被剝掉17隻牙!剝牙剝到失明

TVB藝人李思雅(Cindy),在個人社交平台大爆遇上無良獸醫,指愛犬被元朗某間動物醫院一次過剝掉17隻牙,牠更疑因此失去視力。李思雅自責事前沒有留意,並呼籲寵物的主人不要去此動物醫院。

剝牙剝到狗狗失明 李思雅為愛犬怒轟動物醫院

李思雅憶述事件經過稱,佢原本以為愛犬牙仔出咗小問題,所以帶佢去睇牙。點知帶咗狗狗去《東張西望》報導過嘅黑店,鑄成大錯。李思雅於Facebook 撰文稱,「本來以為小事,隨便去了這間『元朗博愛動物醫院』帶隻狗去睇吓隻牙有咩事,點知個醫生又話佢腎有事,要留院吊鹽水,又要我喺佢醫院買一堆配方糧,又話佢可能要剝牙,總之未剝牙就已經要你洗一筆錢,之後剝牙再逐隻計!」

 

當醫生幫佢愛犬麻醉後,醫生幫狗狗洗牙時卻指要剝17隻牙。仲利用主人愛寵物之心蠱惑道:「佢要我即時決定要幫佢剝17隻牙,又話有啲人就係嫌貴唔捨得剝咁多隻,搞到之後又要再麻醉隻狗多一次,即係辛苦多一次。」

李思雅鬼遮眼,心慌意亂下居然同意醫生一次過玻愛犬剝掉17隻牙!佢見到自己愛犬得翻上顎4隻牙,及心痛又難過。冷靜落來之後,李思雅覺得意識到自己貌似被騙,故佢怒罵動物醫院:「搶錢醫院兼醫死狗」。

剝牙剝到狗狗失明 李思雅為愛犬怒轟動物醫院

回憶昔日同狗狗一齊嘅快樂時光

佢回憶之前同狗狗一齊嘅快樂時光說:「咁都未算慘!手術前我仲同狗狗行山,佢完全睇到嘢,視力正常冇問題!點知做完呢一個剝牙手術,兩隻眼完全盲咗,一啲野都睇唔到!」

剝牙剝到狗狗失明 李思雅為愛犬怒轟動物醫院

李思雅內疚令狗狗失明 網民普遍指責佢不負責

李思雅自責事前沒去多幾間醫院查詢,令愛犬失明。佢內疚話:「我真係好唔安樂…我唔知道剝牙可以搞到咁嚴重,以為只係小事,冇再去多幾間寵物醫院查詢,點知睇咗間黑店,可能根本就唔需要剝17隻牙,可憐嘅狗狗盲咗,我都有責任。但想借此提醒大家一定要小心選擇動物醫院,如果唔係後果可以好嚴重!」

剝牙剝到狗狗失明 李思雅為愛犬怒轟動物醫院

事件出街後後,不少網民一樣覺得憤怒:「咩醫生啊!點可以咁多隻㗎!」更多的網民指責佢:「牙爛到咁唔係一日嘅事!」、「主人腦進水,狗狗真係被你害慘了。」、「你比佢做呢個手術,你都無良啦!」

剝牙剝到狗狗失明 李思雅為愛犬怒轟動物醫院

剝牙剝到狗狗失明 李思雅為愛犬怒轟動物醫院
不少網民一樣覺得憤怒:「咩醫生啊!點可以咁多隻㗎!」

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!