連登仔嚴選10大港女扣分行為!最黑人憎一定係呢樣?

網絡熱話

廣告

眾所週知,女性要維持形象都並非咁易,某些行為男性做就得,但女性做就扣晒分。每個人心中都有一把尺,而大家對於一些行為都會感到反感。近日就有連登仔開post以「女仔有咩行為係會嚴重扣分?」為題,齊來討論有咩問題係會扣分!

連登仔嚴選10大港女扣分行為 最黑人憎一定係呢樣!

1.吸煙

吸煙對健康有害相信大家都知。而女性吸煙的話,基本上係被評為最扣分。網民更指就算係有身材同靚女都好,有吸煙習慣的話立即興趣減半。

連登仔
(圖片來源:連登)

2.太過爛口

雖然講粗口係人之常情,每個人都會有幾句粗口旁身,不過如果女仔每一句都有粗言穢語而且太過爛口的話,反而會令男性反感。

連登仔
(圖片來源:《親親我好媽》劇照)

3.性格太麻甩

有些港女的性格都會十分豪爽以及麻甩,相處起上嚟都有一啲太過「男人」。雖然相處係十分舒服,但如果要論拍拖的話,就可能比較麻煩。不過呢一點都各花入各眼的。

連登仔
(圖片來源:影片截圖)

4.性冷感

同得另一半一齊得就預咗會有幸福美滿的性生活,不過如果對方對於呢一方面太過無感的話,的確是會大打折扣。網民對此都直言:「唔食得,幾靚都冇用」。

連登仔
(圖片來源:《婚前試愛》劇照)

5.被逼害型自戀

連登仔指某些女性有「被逼害型自戀」,很多時候出到街會覺得受歡迎而被周圍的人望,而且當有男性與其接觸時,只要講多幾句就認為對方對自己有意思等等。有網民回應指:「好似有七成港女都有呢啲妄想症」。

連登仔
(圖片來源:《跟著矛盾去旅行》截圖)

6.做Gym練到變「肌肉女」

做Gym變成了近年的熱門運動項目,唔少男女老少都會去Gym Room「操吓嘢」,有些女性則是為了有更好的線條,著衫更靚。但有些女性就會朝著「肌肉女」形象出發,連登仔直呼接受唔到「做尖(Gym)練到男人咁全身一嚿嚿」。

連登仔
(圖片來源:[email protected]

7.講嘢大聲

睇過《功夫》就知女性嘅「獅吼功」可以有幾強,連登仔就指出某些女性就算不是在發脾氣時,講嘢都特別大聲,會給人有一種沒有禮貌的感覺。

連登仔
(圖片來源:《森美旅行團》截圖 )

8.八字腳行路

每個人行路習慣都不同,有些女性會到外八字咁款,而該姿勢會亦令到連登仔反感。

9.體臭及口臭

作為一個女性,有體臭及口臭都是一件十分大忌之事,所以最好都記得刷牙以及沖涼啦!

10.不愛乾淨

「幾日唔沖涼」可能會太過誇張,不過一個乾乾淨淨的女性的確會在男性心目中加分。

連登仔
(圖片來源:《戀空》劇照)

圖片來源:劇照