姜濤叱咤演出被狠批 網民力勸跟偶像羅志祥學嘢:淨係學人個名叫Show

流行娛樂

廣告

2023年1月1日的《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2022》上,由姜濤演唱的《鏡中鏡》獲得專業推介叱咤十大「第四位」,一眾姜糖都勁興奮。不過姜濤在表演環節,表現被指「勁炒車」,引來一眾網民甚至是鏡粉的怒轟。

網民力勸姜濤跟偶像羅志祥學嘢:「淨係學人個名叫Show」

於1月1日的《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2022》,姜濤榮獲專業推介叱咤十大「第四位」,然後現場表演《鏡中鏡》,由一開始姜B就進入狀態,大叫一聲「Let’s go!」然後跪低唱歌。之後更是興奮地衝落台表現,在表演中不斷怒叫,被封上「咆哮系歌手」的稱號。

姜濤
(圖片來源:YouTube@商業電台 Hong Kong Toolbar)

姜濤叱咤演出有讚有彈

不過有唔少觀眾睇完姜濤的演出,認為今次姜濤的表演相當失準,並認為在休息期間姜濤沒有好好為表現準備,才會出現其狀況。不過都有Fans力撐,認為姜濤的表演完美地表現出歌曲的情緒,直指「當晚現場睇其實好有氣氛好有火!希望大家比多啲鼓勵,讓說話留在善良的溫度裏」、「多謝姜濤,當晚演出好好」、「今次真係好好體現到鏡中鏡的意義」。

姜濤
(圖片來源:YouTube@商業電台 Hong Kong Toolbar)

網民嘆:姜濤唔該學下你偶像

有讚當然有彈,唔少網民都於連登開post,直言姜濤今次表演「炒車」,有人更是忍唔住開post以「姜濤唔該學下你偶像」為題去評擊他,在內文中po出一條羅志祥於今年花蓮太平洋觀光節跨年演唱會的片段,並指羅志祥在落住大雨的情況下仍可以「連續唱跳30分鐘唔喘氣唔揸流攤」,表演十分專業。

姜濤
(圖片來源:YouTube@三立電視 SET TV)
姜濤
(圖片來源:YouTube@三立電視 SET TV)

姜濤淨係抄到羅志祥叫Show!?

相比起姜濤的偶像羅志祥,網民直言姜濤只是「淨係學人個名叫show,髮型打扮就抄到十足」,又轟其「實力、精神就一樣都學唔到,好唔好意思」。唔少網民都認同該說法言之有理,並認可羅志祥的能力「羅志祥每次都好認真對待表演,佢可以洗底咁快,某程度真係努力+實力換返黎」,亦有網民認為43歲的羅志祥無論在體力活力上都勝於23歲的姜濤。

姜濤
(圖片來源:IG@keung_show)
姜濤
(圖片來源:IG@showlo)

圖片來源:IG,影片截圖