好打耳!賓尼兔惡搞Jordan片「兔兒也入樽」

波鞋

廣告

今朝火箭以局數4:3反勝快艇殺入NBA西岸決賽,刺激到不得了!呢邊箱有人為買/抽唔到上星期六5月16日出嘅Air Jordan 7 Hare Retro而燥底到不得了,嚟!賓尼兔出嚟錫番你。

賓尼兔早喺1992的年同MJ拍住上拍廣告同出crossover系列搵錢錢,趁今年Jordan Brand 30週年,Nike即搵佢出山,除一系列衫褲拖鞋外,重頭AJ7 Hare上星期六一出到即搶到不得了!

搶唔到?賓尼兔亦發表新Nike廣告冧番你!廣告熱紛玩暗買feel,勁型!賓尼兔模仿MJ招牌式單手上籃入樽,冇得輸!最吋咀係臨入樽時佢居然「橋」埋對手,以耳仔代手入樽,有型又打「耳」,正!

text – stanley
內容延續:

真係超靚超打耳!Hare Jordan 2015 items必買

預埋你女友! AJ 11 Low Retro 「Bred」BG有得抄

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!