【健吾】理想的男友

熱話

廣告

【熱吻背後by健吾】健身教練語錄:「做男人,梗係大大隻隻,有個胸膛好啦!你估好似個宅男咁好咩?」

我:「你有錢先可以做gym。你知啦,你咁貴。」

健:「咁你有錢自然會大隻㗎啦。食嗰啲大隻奶粉、pre workout、咖啡因…樣樣都係錢啦!」

我:「咁結論都係要錢啦!有錢,就可以請個健身教練日日篤住我,我日日剩係做gym咁都瘦唔到,我就死得啦!好似啲明星咁,減肥又好,增肥又好,係佢哋正職,咁佢哋做到或者做唔到,唔代表啲咩㗎…」

健:「咁你又冇錯…」

*  *  *  *  *  *

我的學生都很務實。他們都很生性。

比方說,我有學生的人生志願,就是做公務員,而且最好是消防員。我的學生K說:「消防員不知幾好呀,返1日放兩日,香港有幾可有三級火吖!」K是個自小喜歡跑跑跳跳,叫他坐下看書就會睡着的男生。「我真的很想做消防員呀。又穩定,又可以申請宿舍,上班下班,都是打打球做做訓練,頂多就是跟上司去召召妓而已,不被女朋友知道就行。反正,有樓,你怕沒有女朋友?」

也許,他就是最後有雞髀吃的1個吧?

另1個在香港大學畢業的同學就更進取,他說:「你們就要花錢去做gym,我都是天天做gym,但我每個月收政府3萬元,年年有人工加,還有宿舍。不用OT,練到大大隻,媾女食女都冇黐牙啦。這麼辛苦做甚麼?」

他的想法非常直接。「阿sir,我平日看見你就辛苦了。天天都要寫這麼多字,假期又要拍照做準備,還要看書讀報,又要看那些民X黨的新聞,這些新聞看得多會減壽呀!好像我們,只要大大隻隻,有女食,開開心心咪好囉。你改變到…」

之後下刪的幾百字,我已沒有甚麼好說了。當1個社會的大學生,大家的目標都只是做公務員,最好是「返1日放兩日」的工作,我就只可以直截了當地告訴大家,這個社會是他媽的沒希望了。他們生出來的孩子也註定會活於1個絕望的城市,因為他們有這樣子的1個父親。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!