最緊要威 拆解樂壇新貴 盛君百萬MV之謎

音樂

廣告

香港唱片業近10年嘅發展有幾停滯不前,相信大家有目共睹,就連身為歌手嘅張敬軒都話,今時今日連去長洲影唱片封面都隨時唔夠budget,係咪真係咁悲?凡事都兩面睇嘅,畢業於北京電影學院表演系嘅盛君(Janelle),2年多前成為黃百鳴旗下藝人之後,雖然喺電影發展方面有唔錯成績,不過由於熱愛唱歌,所以最近簽約成為夢想沙龍娛樂文化旗下歌手。
上月初,盛君為拍攝主打歌〈誰懂我〉MV以及微電影,連同30人嘅製作團隊去到越南下龍灣取景,絕對係有心又有金。

text-Phoebe photo-Jacy

由早拍到晚冇時停
新歌〈誰懂我〉搵嚟舒文製作,微電影劇本由女作家深雪操刀,一係唔做,一做就做盡佢,於是MV製作團隊(記者、助手、經理人、化妝師等等)加埋共30人,喺上月出發去到有海上桂林之稱嘅越南下龍灣拍攝,入住當地最高級嘅Royal Halong Hotel。
由於時間緊迫,所以喺到步後,導演以及盛君隨即會合較早到下龍灣取景嘅團隊人員開會。去得下龍灣,最理想當然係陽光與海灘,可惜團隊到步後,先發現喺酒店對開嘅沙灘重建當中,當下腦海只彈出「天氣不似預期」嘅諗法……可幸嘅係下龍灣靚景多的是,搭船出海已經別有洞天,所以一啲都冇影響拍攝。

內容延讀

【可愛到死】10大韓國男神/女神 小時候CUTE樣全面睇

率先拆解《寄生獸完結編》6大一定要留心位

合味道妹「天使般的美少女」橋本環奈 (16P)起底圖鑑

男主角重尷尬

第2日一早,盛君繼續喺酒店附近拍攝,講到前1晚嘅咀戲,佢話:「其實喺拍《詭嬰》時同林峯唔止kiss,連床戲都有,叫做有啲經驗,但男主角Cavan(陳子華)第1次拍戲,所以就算係輕輕掂下,佢都有啲尷尬同緊張,於是導演提議我真係錫佢,效果會自然啲,哈哈!
「MV講我係個識魔法嘅女仔,同男主角相愛之後就消失咗,50年嚟一直都好掛住佢,直到有日見到有個男仔好似男主角,而且呢個男仔重可以見到我嘅魔法,所以想錫佢嚟肯定佢係咪50年前嘅男朋友。」

其實我係歌手

至於點解拍拍下戲走去唱歌?盛君就話其實自己一直都有學唱歌。「其實我一直都好鍾意唱歌,之前係打算做歌手,但最終去咗演戲,今次咁啱有個好好嘅機會同夢想沙龍合作,實現我嘅夢想。

「細個上音樂堂時,老師好鍾意我,佢會專登揀我出嚟同佢一齊唱,再用課餘時間去訓練我,所以讀大學之前,都一路有學唱歌,但可能老師覺得我演戲方面多啲天分,所以佢推薦我去考電影學院。」對於萬千寵愛在一身,盛君認為都要多得大家嘅努力,就好似今次〈誰懂我〉MV,自己要先將角色發揮好,再加上出色嘅拍攝同後製,任何元素缺一不可。

黃百鳴唔想簽新人

整個MV拍攝長達4日,而分量級嘉賓黃百鳴喺第2日終於登場,身為老闆,坐機坐車加埋成6個多小時,對白都冇句,但都嚟支持盛君。
「今次當係同太太嚟度假,順便支持下盛君。其實識佢嗰陣,佢係揸住支結他唱歌,佢歌喉都OK㗎!同埋佢都幾多元化,唱歌做戲、識太極又識跆拳道,喺呢個圈係可以好有機會,所以嚟緊新戲《S風暴》有好多動作場面都係佢負責。」
不過,閱人無數嘅黃百鳴都話,近年甚少簽新人。「紅咗嗰啲未必多謝你,唔紅又會埋怨你,所以無謂做呢啲嘢!」訪問中,黃百鳴提到當年張國榮同周潤發簽約新藝城之後,即由票房毒藥變靈藥,而同張國榮更一直合作無間十幾年。

喺電影圈多年,黃老闆都認為香港影圈斷層幾嚴重,不過又唔需要灰心。「如果真係鍾意演藝工作,只要唔放棄,機會始終有,就好似Chilam(張智霖),佢靚仔、高大、唱得演得,佢都係等機會,呢個係我比較睇好,所以《S風暴》用佢拍古天樂,男人始終襟睇啲,40歲開始都唔遲。」

內容延讀

賀碧咸IG開張!重溫碧咸震撼世界的10個髮型

《復仇者》黑寡婦真粉要知嘅10件大事

下龍灣有咩玩?

要去位於越南東北部嘅下龍灣,要先喺香港坐飛機到河內(2小時),之後再坐車(4小時),導演解釋因為路窄,所以車速唔可以太快,6小時煎熬後,眼前嘅世外桃源會令你忘卻煩憂。被列為世界遺產之一嘅下龍灣有多達1,969座島嶼,出海玩嘅話,由白齋碼頭出發,船程約為4-6個小時,票價約35元港幣。不過,點玩都好,所有香港居民無論你手持英國嘅BNO或者係香港特區護照,前往越南均需簽證。另外,喺越南雖然唔少地方都可以使用美金,不過,筆者都係會建議大家兌換定少許越南盾好啲。