EXO又嚟解約是非 成員各自轉攻拍戲

熱話

廣告

經歷過去年嘅人事變動之後,EXO 第2張專輯《EXODUS》4月初終於發行,銷量喺短短2日已經過45萬,正當以為人氣未有受到影響之際,中國簡成員黃子轁(Tao)喺22號晚透過父親喺微博宣布正式同SM事務所解約,又係時候買定花生。

喺「解約」戲未正式上映之前,大家都係不如睇住EXO其他成員努力得來嘅成果先啦!EXO成員近年先後拍戲拍劇,最先試水溫嘅D.O.,去年先喺韓劇《沒關係是愛情》同趙寅成合作,之後再投身社會話題之作《逆權師奶》,而中國LAY近日亦分別泊到章子怡呢個大碼頭……至於,去年離隊嘅鹿晗,更威!新戲由張藝謀執導,對手分別有劉德華同彭于晏。

text-Phoebe

新戲港人睇啱feel
D.O.去年處男拍劇,喺《沒關係是愛情》同趙寅成、孔孝真、李光洙合作,雖然劇集贏了口碑輸了收視,但無阻D.O.發展,即將喺香港上映嘅《逆權師奶》,由真人真事改編,講超市為節約成本,將工作外判,令一班非正式合約員工遭解僱,無啦啦被炒,呢班師奶有冤無路訴,最後只好佔領超市罷工,希望可以同管理層對話……成件事其實同香港去年學生佔領馬路幾似。

3線發展回報率高
戲中D.O.飾演師奶首領個仔,說實在,戲分真係唔多。不過,都叫有發揮嘅,因為喺阿媽爭取公義同時,喺便利店打工嘅佢,為爭取應有嘅報酬,被無良老闆打到口腫面腫。身為偶像組合成員,首部大螢幕作品非粉絲最buy嘅愛情戲,而係話題性作品,怕且都係想測試市場反應。《逆》去年喺韓國上映時,連續3個星期成為韓國本國電影票房冠軍,成績算唔錯。有指D.O.將會接拍新戲《純情》,戲中佢所愛上嘅女孩,曾經喺感情路上受過傷害。

各有大靠山
EXO另一成員燦烈今年亦首次接拍電影《長壽商會》,故事雖然係以兩位前輩級演員朴根瀅以及尹茹貞為主,但日前喺電影會上,朴根瀅就大讚燦烈呢位影壇新貴有水準級嘅演技,更睇好佢將來大有前途。不過點好前途,都唔夠EXO中國籍成員LAY好,因為近日LAY接拍嘅《從天而降》,由章子怡擔任製作人,而佢年初亦得到公司批准,喺中國成立自己嘅工作室,方便將來喺大中華發展,不過,有傳此舉令TAO感到公司「大細超」,直接造成今次離隊嘅導火線。又不過咁喎,TAO同份屬青島同鄉嘅黃曉明向來關係好好,有指佢客串演出嘅《何以笙簫默》,都係係由戲中男主角黃曉明一手搭路,而上星期喺發出離隊聲明之前,TAO亦有知會黃曉明一聲,種種行經,點睇都似會有下文。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!