鄭伊健11月紅館舉行演唱會 網民:唔好請大灣區哥哥!

流行娛樂

廣告

今年54歲的鄭伊健近日經常蒲頭,準備有新戲《深宵閃避球》上映,而今日再次投下震憾彈,宣布將於11月中在紅館舉行六場「Here & Now 2022鄭伊健演唱會」,令到一眾Fans都忍唔住尖叫!

鄭伊健11月紅館舉行演唱會 網民:唔好請大灣區哥哥!

54歲鄭伊健今日(30日)突發在Facebook上宣布再踏紅館,舉行演唱會,於11月21至 24日,11月26至27日再次熱唱金曲,仲講咗句:「好想見到大家」,令到一眾Fans都十分期待。短片一出都引發討論,唔少網民都準備好撲飛入場,不過都有網民笑稱今次伊健短片的造型「P太多」,「唔講以為係加藤鷹」。

鄭伊健
(圖片來源:Facebook@Ekin Cheng 鄭伊健)
鄭伊健
(圖片來源:Facebook@Ekin Cheng 鄭伊健)

呢一首金曲一定要唱!

講到鄭伊健,大家都有期待他在演唱會上唱的經典金曲,當中包括:一生愛你一個、甘心替代你、動地驚天愛戀過、友情歲月、極速等等,首首都絕對係金曲,聽到每一首都會跟住唱出來。不過網民都指有一首歌一定要唱,就係《數碼暴龍》的主題曲「自動勝利Let’s Fight」,網民都好想嚟個「回憶殺」,整個「遇怪魔我即刻變大個!」,一定即場喊出嚟!

鄭伊健
(圖片來源:YouTube@老孩子兒歌網 – 真人版 MV)

網民:唔要大灣區哥哥

除此之外,網民更直言:「唔駛嘉賓呀,睇你就夠」,暗示伊健唔使再請個班「大灣區哥哥」一齊熱唱「友情歲月」,唔少網民都認同該諗法,認為伊健就算請嘉賓,都唔應該再請佢地。

鄭伊健
(圖片來源:YouTube@芒果TV)
鄭伊健
(圖片來源:YouTube@芒果TV)

鄭伊健逆風台灣發展

近日元老《古惑仔》成員齊齊北上搵銀,實行「有你有我」政策,更加成為了中國人心中的「大灣區哥哥」。不過一向作風低調的鄭伊健,則選擇逆風而行,去台灣拍新劇《百萬人推理》,另外則是專注在本地創作,獲得網民同Fans的一眾大力讚好!

鄭伊健
(圖片來源:《百萬人推理》劇照)

https://youtu.be/DXvxYw-jNKo

有咩攻略可搶到鄭伊健演唱會門票?

繼上一個香港演唱會”Along with Ekin”已經係2019年2月,當年連同加場,合共開六場,足足闊別歌迷多年,如果今年想搶到鄭伊健演唱會門票,必須…詳情請看

除了鄭伊健演唱會外,還有那些歌手會在11/12月開演唱會?

在11-12月內,除了有鄭伊健演唱會外,還有Serrini王菀之演唱會2022陳奕迅演唱會2022等。

圖片來源:劇照,YouTube@芒果TV,YouTube@老孩子兒歌網 - 真人版 MV,Facebook@Ekin Cheng 鄭伊健