西營盤小區單車店 BIKEAHOLIC

Article

廣告

對於住慣舊區嚟講,以前落街有士多、文具鋪、茶餐廳等等,全部都係細鋪頭,好地踎。作為街坊街里,大家經過見面都係打下牙骹吹吹水,有需要時唔使出晒sales口吻都會幫襯。呢種形式嘅小社區,香港正陸續消失,你問我嚮唔嚮往?好嚮往,但可以點做?唔知。但有人選擇出走,有人選擇經營。喺01及02年曾於紐約州連續贏得UCi MTB World Cup DH Stage Champion、到過台灣鬥過商場downmall賽、為電視劇集做單車特技替身、喺單車界非常出名嘅車手鍾伯鍵(Patrick),就喺上月選址西營盤,並開設自己第1間單車店BIKEAHOLIC。

text – England photo – Tung

 

主力維修服務
香港見到嘅單車鋪,一般都係賣車居多。始終賣車,利潤高。不過BIKEAHOLIC有鍾伯親自坐鎮下,店鋪賣點就當然以砌車及維修行先。至於維修範疇,基本上所有RB、MTB、FG、BMX都冇問題。不過搵得鍾伯tune車,MTB一定最fit!

 

鍾伯:「選址西營盤,除咗鍾意佢嘅舊區情懷,重因為唔想同其他九龍、新界單車鋪爭餐死。查實我只純粹想做好1間單車鋪,但喺唯利是圖嘅香港,你想簡簡單單已經係種奢侈。」

 

鍾伯:「我理想中嘅單車鋪其實係可以為街坊街里整下單車,解決各種單車小問題。雖然我係踩Downhill車為主,但我覺得單車其實係生活工具,複雜嘅RB、MTB、FG、BMX車我固然識整,我簡簡單單換條鈴、調校轉波、執順架車,見到架單車再上路,其實都好有成功感。因為,我覺得我呢世同單車已經分不開。」

 

法國BOS認可維修店
踩開山地車嘅朋友都知道法國BOS前叉及尾震屬業界頂級之選,而鍾伯已正式成為BOS官方認可維修地點。上月更到印尼峇里深造BOS嘅Aisa seminar training(細圖),BOS用家以後維修定保養知碇。

[lead]null[/lead]

港鐵沿線車鋪
以為同你講去西營盤,應該會嚇窒你。不過自12月尾堅尼地城港鐵線開始通車後,港島西一帶開始吸引更多外來人流。而其中西營盤站亦於上星期日(3月29日)正式通車,大家想去BIKEAHOLIC,只要喺西營盤站C出口5分鐘路程就到。就算非附近居民,搬架車去整都方便。

BIKEAHOLIC 西營盤兩儀坊1號 2559 0977