專訪丹尼士‧艾雲 傳奇襲港

運動

廣告

利申先,筆者係1個曼聯迷,追隨紅魔都一段唔短嘅時間,不過不得不承認,近幾年見到條防線的確係失色不少,如果唔係有聖基亞守住個龍門,宜家都未必有機會爭前四。
作為死忠,當然無論球隊戰績好壞都一定不離不棄,但少不免間中懷念以前嘅美好時光,今季新簽入嘅左閘梳爾發展如何重係未知之數,如果講起曼聯嘅左閘,你又會諗起邊個?艾夫拿?軒斯?施維斯達?冇錯佢哋每位都係具代表性嘅經典球星,但如果講到史上最佳左閘,毫無疑問係丹尼士·艾雲(Denis Irwin)。

text – Lok(ig:loklokb1021) photo – Rover

6度訪港
雖然我係1個記者,但對於艾雲呢種神枱級嘅legend,真係冇諗過有機會見到,點知上星期馬會舉行「同心同步同樂日」大型嘉年華,請到艾雲現身香江,雖然時間緊逼,但作為1個曼迷,唔係唔去捉佢問幾句吓話?
N:《新Monday》 D:Denis Irwin

N:今次係第幾次嚟香港?對香港足球有咩睇法?
D:「其實今次已經係我第6次訪港,當我重係現伇足球員時就已經訪港兩次,退休之後都嚟過3次。雖然我對香港嘅足球接觸唔多,但我可以睇得出香港嘅青少年,不論男女都對足球有一份熱愛。我年紀開始大,體能冇以前咁好,但都好高興可以同香港嘅青少年互相交流。」

N:香港對足球嘅support比較少,點樣可以提升青少年嘅水準?
D:「雖然香港嘅足球設備比外國少,但我認為咁樣唔會影響小朋友對足球嘅熱情。因為足球係一項非常簡單嘅運動,只要有一個足球,就可以做到所有訓練。而且足球唔單只帶俾佢哋快樂,同時重可以促進人同人之間嘅溝通、社交能力、團隊精神,對小朋友將來嘅發展好有幫助。」

N:作為一個後衛,你認為現今世上邊支球隊嘅防守能力最好?
D:「我認為巴塞隆拿係目前擁有最佳防守能力嘅球會,他們嘅後衛技術好好,善於喺防守嘅同時策劃更多進攻。令球隊可以即時轉變形勢。」

N:點睇今年曼聯喺英超嘅前景?
D:「曼聯早前對熱刺同利物浦時都表現出色,不過未來將會有連場硬仗,好似對戰維拉、曼城同車路士都不容有失。其實今季曼聯嘅陣容已經有進步,有信心球隊可以打入英超前4,再戰歐聯。不過今年人事變動好大,我理解法卡奧未必喺曼聯得到想要嘅發展,但呢啲係領隊雲高爾嘅決定,當然我好希望門將迪基亞可以留隊,最重要一點,我認為球隊需要於每場比賽後檢討球員表現同策略,先可以喺未來嘅比賽中發揮最佳狀態。」