草帽海賊團潮上眼

熱話

廣告

唔好以為我哋介紹《One Piece》玩具俾大家,查實呢款「《One Piece》超」係由法國太陽眼鏡潮牌Nunettes製作,勁嘢嚟㗎!

Nunettes不嬲玩味十足,之前已同海綿寶寶玩過crossover,今次就同《One Piece》海賊王合作,一次過推出9款「草帽海賊團」眼鏡,全部以9人雙眼為設計,玩味極濃。講到最好笑嘅,一定係「山治超」,事關「心心眼」設計,可以更明目張膽望女仔囉!

呢套《One Piece》 x Nunettes眼鏡,已可以喺東京草帽商店、東京鐵塔《One Piece》主題樂園同Nunettes原宿店買到,每副都只係3,000円(約$195),有friend去,必搭買啦!

text – Oscar photo – 網上圖片

船長路飛,記得戴埋草帽襯番1 set!

戰鬥員卓洛,雖然角色設定佢冇咗1隻眼,不過你唔需要跟佢一齊單眼睇嘢。

 

為女士而生嘅廚師山治,以「瘋狂睇女」look出現!

戴住航海士奈美嘅眼鏡,可以唔使戴「大眼仔」出街啦!

狙擊手烏索普嘅特徵係喺佢嘅長鼻度,得對眼……冇咩感覺……

 

船醫索柏繼續賣萌,無論男定女戴,可愛度都加50%!

 

歷史學家魯賓sell女人味,呼籲所以男性唔好嘗試戴呢幅眼鏡出街……

船匠芬奇出名「超級變態」,副超非常適合自認「變態」人士。

 

音樂家兼骷髏骨布魯克「有眼無珠」,陽光太猛嘅時候,可以學佢講:「好巉眼呀!雖然我冇眼……」

 

下一頁重有「明哥」出場!

同場加映,日本動漫精品公司COSPA推出「七武海」之一多佛朗明哥「黑超」,呢款好似「紅鶴眼」嘅太陽眼鏡,更可防UV,真係睇得又實用,不過限量300副,而且全部售罄,有興趣嘅朋友惟有上網bid啦!

 

講開Nunettes,其實呢個潮牌同好多單位玩crossover,包括衰衰格格嘅海綿寶寶。無論你幾型仔都好,只要戴住「海綿寶寶鏡」,都會散發出1種「引人犯罪」嘅感覺!唔信?睇下先啦!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!