海洋公園近距離睇樹熊BB

生活

廣告

南澳之星終於殺到嚟香港!樹熊同袋鼠個樣肥嘟嘟、懶洋洋,想見佢哋,終於唔駛去到澳洲咁遠。因為海洋公園嘅南澳州動物展館「澳洲歷奇」已經正式開幕,入面有3隻好cute,平均只得2歲嘅樹熊寶寶,重有由南澳嚟嘅mini size紅頸袋鼠同叫聲好似人類笑聲嘅笑翠鳥,每個個樣都好萌。見到佢哋,心情都即刻被療癒。

Text-Onyx Photo-King Ho

食飽就訓 理想生活態度
3隻樹熊由南澳政府贈送,加埋紅頸袋鼠同笑翠鳥,都齊齊住喺新開嘅南澳州動物展館。雖然而家只得1隻雄性同2隻雌性嘅樹熊寶寶,但其餘5隻亦將陸續嚟到香港。新展館環境舒適,入面有環境控制系統調節溫度同濕度,模仿南澳四季嘅天氣,加上LED燈同天然光照明,動物住喺入面自然較易適應。

樹熊只食尤加利葉,海洋公園就喺廣州同香港共種咗5個品種,每日分早午兩餐餵5公斤葉俾佢哋食。不過樹熊每日只食到約1公斤,剩低嘅枝葉會俾紅頸袋鼠食或攪碎後鋪展館,營造南澳環境。尤加利葉本身有毒素,而且營養較低,所以樹熊每日都要訓成19小時,儲能量消化樹葉。所以,參觀展館嘅時候,如果見到樹熊係清醒,真係好好彩。

 

 

 

 

 

 

 

 

澳洲歷奇
地點:海洋公園海濱樂園老大街
總面積:約5,000平方呎(包括後勤基地)
總容客量:222人

 

伸延內容︰
CAVALIA明星馬 活潑抵港

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.