週五嗰期隨書 Doraemon × bossini奇妙口袋圍裙

熱話

廣告

見到多啦A夢,你第一時間會想捕獲野生嘅佢,定想爬進奇妙口袋裏?識玩梗係揀百寶袋。百寶袋嘅魅力,引得人忍唔住伸手入去,睇下攞到啲乜嘢百寶出嚟,一試要咩有咩嘅滋味,又可以扮下多啦A夢,打救身邊嘅人。
今個星期五嗰期《新Monday》特別版(756期,27/03)有多啦A夢或多啦美造型圍裙,着上就好似變身多啦A夢或多啦美。圍裙更設有百寶袋造型嘅奇妙口袋,俾你袋各種用具工具,每次伸手入去攞嘢出嚟,就好似變出法寶咁,將工作做好。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!